(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yağmur gibi pak görünseydi davranışlar adımlar yürür yürümez engellerle karşılaşmazdı kazanımlar bir anda buharlarla erimezdi böyle şöyle
yağmur gibi istekli toprağa düşseydi terler her bahar yaza bereketli dolardı her ağaç saza nimet çalardı bülbül güle öttüğünde
yağmur bereket.yağmur hayat...herşey ona bağlı..olmasaydı..kuraklıktan yok olurdu..dünya.şiirde de sunulduğu gibi..herşey yağmur tadında olsaydı..aşklarda..insanlıkta..bollukta herşey güzel olurdu..tebrikler..çok güzeldi..saygılar selamlar..
Yağmur gibi işledi sevgili kardeşim şiirin içimize.Yağmur gibi saf ve tertemizdi. Yüreğinin güzelliğinin yansıdığı nadide dizelerini tüm içtenliğimle kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
yağmur gibi hoş yağmaya devam etseydi ilişkiler ayrılıklar şarkılara konu olmazdı ağlamalar sızlamalar gözlere kalmazdı ikide bir
sevgili üstadım.. her cümle biraz şiir biraz da tanım.. hayatın yüklerine acılarına ızdıraplarına dair.. tanımlamaktan korktuğumuzdan ötesi var.. ve bizler korkuluklar yaptıkça özgür cümlelerde.. birileri gardiyanımız olur.. birileri de sesimiz..
sesimizdir şiir tıpkı yüreğin gibi.. eywallah.. tüm tanımlar için.. var ol.
............... yağmur gibi hoş yağmaya devam etseydi ilişkiler ayrılıklar şarkılara konu olmazdı ağlamalar sızlamalar gözlere kalmazdı ikide bir
doğa kadar dürüst olabilseydi insanlar ve her mevsim sözlerinde durabilselerdi,dünya nasıl bir yer olurdu acaba dost.. harika ve duyarlı bir şiir okudum yine bu sayfada..kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Yağmur gibi temiz olsaydı duygular.............ahhh ahh öyle olsaydı cenneti yaşardık dünyada ve cennet vaad edilmezdi ... ve şimdi yaşıyoruz ne kadar acı olsada kirli duyguların kirlettiği dünyada , kirlenmemeye çalışarak:((
saygl sevgl sunuyorum
,