Ömrün her deminde de Günler su gibi akıyor... Ömür, Son an_ı deme yaklaşıyor Gönüllerde sızı, Hasret bitmiyor, Hiç bitmiyor... Göz pınarlarından sızan yaşlar Silecek bir el, Öpücükler bekliyor... Ufukta beliren Akşamın kızıllığı Mor renge dönüşmüş, Yangın yerine dönmüş gün batımı, Akşamın Kör karanlığından önce, Dağ doruklarında nöbette, Gecenin kör karanlığı... Akşam vakti, Evrene çökmeyi bekliyor,. Bombeli pencerenin önünde Adamın biri... Dikmiş ufkun eteklerine gözlerini, Her an tükenen zamana Sona yaklaşan bir ömre ağlıyor... İnsanlarda yaşam telaşı, Bir hengame... Geçen zamanı, Yiten ömür lahzasını, Tükenen yaşamları, Bir an için unutturmuş. Herkeste bir telaş, Yaşamdan yana... Koşuyor, koşuşturuyor. Zihinler karışık, Akıllar yerinde değil Kanatlanıp uçmuş. Dalmış gözler anlık zamanlara, Buğulu buğulu Çevresine bakmakta... Bu, öylesine bir yarış ki Ne galibi belli Ne de kaybedeni... Sevda, Bir sızı olmuş yüreklerde Duyan yok Anlayan yok Ağlayan da yok... Belki de, içine akıyor Kanlı yaşları... Herkes yarışta, Herkes bir yöne koşuyor, Sonucu belirsiz, Bir yarışma bu Kazanan da ağlıyor, Kaybeden de öyle... Kimse farkında değil, Geçen zamanın. Yalnızca, Penceredeki adam biliyor Oysa onun farkında değil kimse... Usul usul uzanıyor Gözlerinden sızan yaşlar, Dudaklarına... İşte o, Farkında geçen zamanın, Yiten koca bir ömrün, O, yaşıyor giden zamanı Yudum yudum Hıçkırıklı yaşlarla... Ve de yalnızlığıyla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANI YUDUM YUDUM YAŞAMAK(Son şiirlerimden) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANI YUDUM YUDUM YAŞAMAK(Son şiirlerimden) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim olsun.
Saygı ve selamlarımla