her yer yemyeşil zümrüt rengiyle süslenmiş. erikler, bademler çiçeklerle bezenmiş. bahar kokusu alıyoruz derken, gelivermiş baharın kendisi... ne güzel olmuş canlanan doğa, ne güzel kokar olmuş toprak, mis kokulu ana gibi sadık, sevecen yar gibin... gelmiş bahar, doğurgan mı, doğurgan.... güz mevsimleri solan, baharla yeniden canlanan, cemrelerle doğurgan ola hoş gelmiş... gönüllere can, dizlere derman, yüreğime sevdan, ölü doğaya hayat gelmiş.. . bakınız çevrenize, bakınız şu dallara, eski bir sevda namesini, bir gönül yangınını, bir yürek inleyişini, anlatıyor şimdi, esen yeller, gizemli mi, gizemli hem de hüzünlü... aşkın cep telefonuna yüklemiş umutsuz güzleri, göz pınarlarından, uzanan yaşlar, yürekten yüreğe, yol olmuş, bağlanmış... bir başka teranece, dallardan dallara, dolaşıp uçuşmuş, vuslat umutları... ne yazık... ne yazık ki, baharlar yetmemiş, güzlerle ölüp dirilmiş, yitik sevdalar yüreklerde hep... yine umutlarla düşmüş cemreler, her yiten bahardan önce kimi gülerken gönüller, kimi göz pınarlarından, sızan yaşlarda boğulmuş sevdalar... hep başka baharlara ertelenmiş kalmış umutlar. el ele sevdalılar, umutlarla beklemiş hep baharları, her bahardan sonra yine yazlar geçmiş, yine güzler gelmiş, ve de karakış... yazlar eritememiş, yüreklerde buz tutan yarınları... bitmemiş umutlar amma , istenen son hiç gelmemiş. son yolculuktan, dönülmemiş yarınlara... hiç dönülmemiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREKLERDE BUZ TUTAN YARINLAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREKLERDE BUZ TUTAN YARINLAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreginize saglık...
Genç Ozan...