(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üzüntüleri ve dostluğu ustaca işlemişsiniz şirnizde.... sevgisiz kalmışlığı dertleri üzüntüleri dile getirip aynı zamanda yüreği bir dosta açabilmenin güzelliğini göstermişsiniz dilerim her insanın onu anlayabileceği dinleyebileceği dostları olsun...sevgiler
Haddim değil tabi ki şiirinizin altına bir zamanlar adına şiir derler konu etmiştim burada yer vermek konuya uygun diye, bende sizin gibi yaşam ve ölüm dengesinde düşüncelere dalmışken dostluğa tutunmayı anlatan bişiler karalamıştım.. Kısacası efendim o bütünden bir iki satır kaldı aklımda izninizle paylaşmak istiyorum..
Hayatı yaşarken Ölümü dahi sevdirdi dostlar. Ölüm, Neredesin canım? Çok özledim, Gel artık...
Dost melekler etrafınızdan hiç ayrılmasınlar efendim..
Unutmadan değer verip yazdığınız ve beni onure eden değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim..
Sizi ve diğer dostları nasiplenme arzusuyla zevkle okumaya gayret ediyorum, fakat nette fazla kalamadığım için yorum özürlüyüm bu sebebten affınıza sığınıyorum :(
Kırıldı ümitlerim,çiçeklerim bir bir soldu, Nedendir bilmem mutsuzluk hep gelip beni buldu, Veda zamanı artık,vakit doldu, Ölümü unutup da yaşama tutunamadım dost...
Değerli şiir dostu,
Hepimizin zaman zaman ruh halinde umutsuzluklar yaşanmıyor değil.Ancak hayat her şeye rağmen yaşanmaya değer.Sevdalara,aşklara sevgililere tutunamasakta,mutlaka bir dost eli vardır hayatımızda bize uzanacak..Bizler varız aman yaşamdan elinizi ayağınızı çekmeyiniz.Elbetteki ölüm hayatımızın tek gerçeği,bir hadiste ne denir;Hiç ölmeyecekmiş gibi hayata sarıl çalış,ama her an ölecekmiş gibide öbür dünyayı unutma der.Ölümü hiç bir zaman aklımızdan çıkarmamak gerekir.Her şey fani bu dünyada..Lütfen sıkı sıkı tutunun hayata sizden güzel şiirler bekliyoruz.Bu dizeler hüzün kokuyordu.Yüreğiniz maviliklere yelken açsın.bahar dalları gibi tomurcuklansın değerli kardeşim.
aaa şimdi olmadı ama. hani o güzel nasihatlar hani özlü sözleriniz? hangisi çekin ellerinizi ümitten dedi? tutunacaksınız tabii hayatın tam göbek bağından...şimdi sonbahar ama siz izin verin bahar çiçekleri açsın içinizde ki bu seslendiğiniz dost da ümitsizliğe düşüp çekmesin ellerini hayattan. gözlerinize izin verin sevginin umudun güzelliklerini yansıtsın tüm dostlarınıza sevdiklerinize de güç bulsunlar...şimdi bir dilek bu sadece bir şiir değil mi?...sadece şiir olduğunu düşünerek çok güzel diyorum. yüreğinize sağlık...saygı ve sevgiyle kalın...
sevgisiz kalmışlığı dertleri üzüntüleri dile getirip aynı zamanda
yüreği bir dosta açabilmenin güzelliğini göstermişsiniz dilerim her insanın onu anlayabileceği dinleyebileceği dostları olsun...sevgiler