(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşama Yeniden Sarılmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşama Yeniden Sarılmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
parmağından uçurdu güzel çocuk uğur böceğini uçan halısını hayal etti Alaaddin´nin o da uçabilir miydi masallara varabilir miydi zümrüd-ü anka gibi kaf dağına
kim bilir yalan da olsa birgün masal olur mu hayat olmasa da hayallerde yaşanır belki o masallar
hadi güzel çocuk; koş uğur böceğinin arkasından... hadi... hadi koş... ( Nacizane )
sevgili Canan hanim, bahar geldi artik... yine cicekler aciyor... yine karincalar yollara dökülecek.. kelebekler yine titreyecekler üzerlerinde... arilar ciceklerin özünü emecekler... biz günese kosacagiz...
.... seslendirme de cok güzel olmus .. her iki dostumu da kutluyorum.... sevgimle..............
_ZERRE_ tarafından 3/4/2010 4:15:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Doğum sancısı çeken bir yüreğin Farklı bir dünyanın farklı bir coğrafyanın hasreti vuslatı için yanıp tutuşan duyguların kanat çırpması duygu yoğunluğunda mest olmamak imkansız Tebrikler Teşekkürler
tekrar sizi ve şiirinizi görüp okumak çok güzeldi, hoşgeldiniz, inşallah siz ve eşiniz iyisinizdir, bu arada eşinize tekrar geçmiş olsun efendim, güzel, duygulu ve anlamlı şiirinizi kutlarım, seslendirme de güzeldi arkadsaşımızı da kutlarım,saygımla,selamlar...
canan hanım çok güzel dizeler ve seslendirime faruk beyde güzel yorumlamış kutluyorum sizleri yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Hayatta her şeyin başı can sağlığı.Yeter ki canlar sağ olsun.Her şey yerine gelir.YAŞAMDAN KOPMAMAK,YENİDEN SARILMAK,UMUDETMEK GEREK.hER ŞEYE RAĞMEN.DİLERİM BİR ÖMÜR BOYU MUTLU OKURSUNUZ,ALLAH ACI,KEDER GÖSTERMESİN EŞİNİZLE VE TÜM SEVDİKLERİNİZLE.SELAM VE SAYGILARIMLA..
şiirin dokusu ve duygusu şairine has kıymetli bir şiirdi ses veren dostunda katlımıyla fevkalade güzel bir eserdi okuduğum ve dinlediğim , tebrik ve takdirlerimle canan hanım ...var olunuz nur olunuz eksik olmayınız
Merhaba eskimeyen dost, Uzun zamandan sonra eski dostlarımı özledim siteye bu aralar tekrar giriyorum bu akşam sizin şiirinizi okumak nasipmiş yaşama arzunuzu takdir etmemek mümkün değil kaleminiz daim olsun selam ve saygılarım la.
Teşekkür ederim sevgili kardeşim, kemal abini iyileştirdim ama şimdi kendim hastayım. Eski rahatsızlığım nüksetti yazmakta zorlanıyorum sanırım bu benim son yazdığım şiir oldu, kimbilir belki bir daha kırarım şeytanın bacağınıda yeniden eskisi gibi olurum. Yazamazsamda sizlerin şiirlerinizi okumaktan mutlu olacağım. Hiç bir yorum yazamasamda bir gülücük bırkırım:)) Sevgi ile ve hep mutlu kalın.
Hayat boyunca çeşitli badşirelerden geçeriz.Bazen en yakın sevdiklerimiz kaybederiz.Bazen çıldırma noktasına geliriz.Ama ne olursa olsun yaşamın sonuna kadar yaşamak direnmek ve ve doğru bilidiğini söylemek gerekir. Yüreğinize sağlık
Teşekkür ederim sevgili kardeşim, eşimi i iyileştirdim ama şimdi kendim hastayım. Eski rahatsızlığım nüksetti yazmakta zorlanıyorum sanırım bu benim son yazdığım şiir oldu, kimbilir belki bir daha kırarım şeytanın bacağınıda yeniden eskisi gibi olurum. Yazamazsamda sizlerin şiirlerinizi okumaktan mutlu olacağım. Hiç bir yorum yazamasamda bir gülücük bırkırım:)) Sevgi ile ve hep mutlu kalın.