(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
böyle açıkçaysa bu sevgi anlamyan sevgiliye bilmem ne demeli...nedense seven gönüller değer bulmuyor...ben artık karar verdim kendi içimde seni seviyorum dedin yaa sevgiliye kendini bişey sanıyor...ya da tek elde etmek istediği bu da amacına ulaşınca yeni fetihlere çıkıyor...gizliliği mi, belirsizliği mi, mücadeleyi mi seviyorlar bu candan gönülden sevilenler ama sevdiğinizi anladıkları anda havalara girip kaçıyorlar...sevgiyi anlayanlar girsin hep hayatınıza...sizin sevginiz kadar sevgi sunsun ki size herşey toz pembe olmaya devam etsin sizin için...yine güzel ve içimi dökmeme sebep olan bir şiir okudum.teşekkürler paylaşımınıza...yüreğinize sağlık...saygı ve sevgiyle kalın...
Hayallerimi dolduran bembeyaz yarınlar, Renkler bile anladı beni, Bir tek sen anlayamadın..
Anlamak veya anlaşılabilmek çok zor değil aslında,Fakat anlamanın yolu anlayışlı olmaktan geçermiş,eğer karşımızdaki bizi anlamak istemiyorsa anlayış göstermiyorsa bazen çabalarımız boşuna oluyor sayın GÖLE.Umarım anlaşılırsınız. Kimbilir. Sabır.
şiir güzel... lâkin sevgili Arzu Altınçiçek' in yorumu da örnek olabilecek nitelikte seviyeli ve okumaya değer güzellikte... Çınar Göle' nin gönlüne kefilim:) kutluyorum hem Göle' yi hem de Altınçiçek' i...
Bazen bir hercai menekşe, Bazen mahzun,boynunu büken bir papatya, Gülümdün benim, .................gül derdim, ......................gülüşünle güller derlerdim.. Sense kardelen misali, .............................yalnızlığı koynuma verdin.. Çiçekler bile anladı beni, Bir tek sen anlayamadın.. Bazen bir tek kişinin anlamasını isteriz bazı şeyleri, herkes herşey anlar da sizin dizeleriniz de olduğu gibi bir (o) anlamaz. Neye yarar o zaman yapılmışlar, yaşananlar, ayna ister yürek, karşında sana bakar anlamsız duvarlar. Keyifle okudum, yüreğinize sağlıık.
Fazla yorum yapan biri değilim aslında haddimi aşacağım ya da yazanın kırılıcağını düşünme açısından ama şiirinize dokunmak istedim izninizle.
İlk girişte ; Paramparçaydı hatıralar, Kırılmış, Tuz buz olmuş ( Oldukça parçalama var zaten hala ifade açlığında kalem biraz daha aşağıda da var kırılmak ! tek ifade de iki dizeyle anlatılabilir bence)
Bazen bir hercai menekşe, Bazen mahzun,boynunu büken bir papatya
(bazen hercai menekşe, bazen mahzun papatya / mahzunluk zaten im gereği boynu bükük bir anlatım)
Bana göre "kardelen misali, .............................yalnızlığı koynuma verdin.."Bir sen anlamadın. (Final dizesi keşke bu olsaydı)
gözümde, ...................................................sağanak olup yağarak (gözümde sağanak- deseniz de bunun durgun olması imkansız zaten yağar. )
Bir ? Tek ? ikisi de aynı mana değil mi ? Bir sen / Tek sen ikisinden biri olmalıydı tercihiniz.
Bir busende yakınlaşırdı aradaki uzaklıklar ( Bir busende yok olurdu uzaklıklar)
üzülmeye de değmez zaten anlamadığı daha iyi olmuş:) Saygılarımla