bu yağmurlar ağlatır insanı kara kaplı defter açılır görmek niyetsiz ve suret akar akarsu saflığında korkaklık bana yazılan bir dua sanki ey tanrım duy beni sirenler susmuyor kurduğun dünyanda
alnımda soğuk terlerim dondurucu dokunmak buz banyosu titriyor beden farketmek göreceli başkası için halen bir ümitle yürüyorsam zifiri yaşamda uyanmasın uyku inatla
besleme nefesim kesik atıyor nedense gidici olmak ürkütücü sebep sense hedefe kiltlendi bu can sana dokunan ilk bakış gibi sihir algılaması boşa çalıştı bende birden vuruldu yürek pusu sessizdi kaçma şimdi vedayı sen yazdın
çeltikler duvarımda gece olunca daha kuvetli duyguların isyanı kara delik içine çekiyor usulca habersiz yatıyorsun yatağına ne mutlu sana artık zamanı geldi kabuslar öbeklensin ruhuna kurtuluş kaçsın rabbine yalvardıkça.............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
susmuyor siren sesleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
susmuyor siren sesleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
besleme nefesim kesik atıyor nedense gidici olmak ürkütücü sebep sense hedefe kiltlendi bu can sana dokunan ilk bakış gibi sihir algılaması boşa çalıştı bende birden vuruldu yürek pusu sessizdi kaçma şimdi vedayı sen yazdın
Düşündürücü dizelerdi.Siren sesleri durmuyor dünyada.Çok haklısınız,bu doğru.Fakat bu siren seslerinin bilincinde olan insan çok az artık yaşamda.Bugün dünyada yaşıyorken,yarın ne olacağız diye düşünmek gerek aslında.Her insanın hassasiyeti farklı olunca,anlatılamıyor bazen de.Tebrik ederim değerli şair.Anlam yüklü ve çok güzel dizelerdi.Saygılarımla..
hoşgeldiniz değerli yorumunuzla şeref kattınız haklısınız yarın çıkacağı bile belli değilken ruhun hazana kapılmanın anlamı yok dünyada .iyi ki varsınız hayırlı akşamlar saygılar....
bu yağmurlar ağlatır insanı kara kaplı defter açılır görmek niyetsiz ve suret akar akarsu saflığında korkaklık bana yazılan bir dua sanki ey tanrım duy beni sirenler susmuyor kurduğun dünyanda
MERHABA ABLAM NEDEN KABUSLAR ÇÖREKLENSİN GÜZEL SEVDALAR ÇÖREKLESİN ABLAM YA SEVGİ VARKEN DEYİLMİ ABLASININ BİTANESİ ŞİİRİ GÜZEL OLMUŞ SENİ KUTLARIM ABLAM SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SEVGİ DOLU SAYFANA HOŞÇAKAL
hoşgeldin ablacım hüzün yazmak istedim bu gün kendimi soyundurmadım satırlarımda ancak yalnız,acıya mahkum ruhlar kalemime işlendi mutluluğa aç tüm yürekler inşallah gün geldiğinde huzur ve sevda limanına demir atar iyi ki varsın ablacım kardeşin seni çok seviyor allaha emanet ol saygılar...
besleme nefesim kesik atıyor nedense gidici olmak ürkütücü sebep sense hedefe kiltlendi bu can sana dokunan ilk bakış gibi sihir algılaması boşa çalıştı bende birden vuruldu yürek pusu sessizdi kaçma şimdi vedayı sen yazdın Giden kaybedendir desem de şairim , yüreğimden yaraladı beni dizeleriniz. Yüreğinize emeğinize sağlık. Selam ve saygılarımla...
hoşgeldin dostum bu gün biraz hüzün yazalım dedim beni anlatmasada satırlarım böyle canlar acıya kapılmış çok ruh gemisi var hepsinin son durağı inşallah mutluluk olur hayırlı akşamlar iyi ki varsın allaha emanet ol saygılar..
kaç kişi tedirgin
inan hep merak ederim..
...Tebriklerimle.....