(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Asker mektubunu hep sen yazardın Unutulmaz beyit, destan dizerdin, Halkın dertlerini bir bir çözerdin Biçareler dostu sevgili babam."
ARMUT DİBİNE DÜŞERMİŞ ÖĞRETMENİM. NEREDEN GELDİĞİ ANLAŞILDI. ALLAH GANİ GANİ RAHMET ETSİN SAYGIYA DEĞER BABANIZA. SİZE DE HAYIRLI SAĞLIKLI ÖMÜR VERSİN. BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN. SAYGILARIMLA.
Hocam muhteşem bir şiirokudum.Sizi yürekten kutluyorum
Babalar gününüzüde şimdiden kutluyorum.Daha nice nice sağlık,mutluluk dolu günlerle aramızda bulunmanızı dilerim.Ellerinizden sonsuz sevgi ve saygılarımla öperim. Selam ve saygılarımla..
Unutulmaz beyit, destan dizerdin,
Halkın dertlerini bir bir çözerdin
Biçareler dostu sevgili babam."
ARMUT DİBİNE DÜŞERMİŞ ÖĞRETMENİM. NEREDEN GELDİĞİ ANLAŞILDI. ALLAH GANİ GANİ RAHMET ETSİN SAYGIYA DEĞER BABANIZA. SİZE DE HAYIRLI SAĞLIKLI ÖMÜR VERSİN.
BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN. SAYGILARIMLA.