(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NE YÜCE SEVGİ....GÜZEL MISRALARA EN GÜZEL DUYGULARIN SERPİŞTİRİLDİĞİ BİR ŞİİR OKUDUM...KALEMİNİZ DAİM OLSUN TEŞEKKÜRLER... Dar sokaklarda arıyorum seni, Çaldigim her kapıda yabancı yüzler vardı.
İzinsiz olarak sayfanıza girmiş bulunuyorum. Çünkü şiirinizde gel demişsiniz geldim. :) Sayfanıza asılmış olan şiire bakıyorum bakıyorum siz sormadan ben söyleyim ne görüyorum. Bekleyiş ve umut peşinde dolaşan yaralı bir yürek. Baktığımız gibi gördüğümüz bu dünyada yaptığımız yapabildiğimiz en başarılı sanatımızdır beklemek. Hani beklediğklerimizde hep gelse yani. Resmi güzel anlatmışsınız şaire. Yürekten kutlarım. Resimde gözümden kaçmadı resimde yağmur yoktu. Şimdi bana kızar gibi olduğunu sezer gibi oldum. Gönlünü alayım.
İşin aslı şu şiir çok güzel gerçekten. Ayakta alkışlıyorum. Şimdi ben kaçıyorum kendine iyi bak. Başarılarının devamı ümidi ile Allah a emanet ol.
sayfama izin izdemeden girmeniz beni mutlu etti .beklediğim siz olmasanızda gel demeden gelen biri bu yüregi hep memnun etmiştir sevgili tutku:) nasıl yağmuru görmezsin baksana orada gönlüm aglıyor gel artık diye:( bu arada şiirime yorumunuzla anlamına anlam kattınız espirili yorumunuzda ayrı bir keyif katmış bu yoruma teşekkür ediyorum efendim saygı ve sevgilerimle...
Badem çiçekleri açtı, sen yoksun, Mora büründü leylaklar, mis kokulu karanfiller...
Dön gel gönül bahçeme, yağmur damlalarınla, Hayat ver kuruyan dallarıma.
Sustukca gönlüm hazzından dile gelsin, Gözlerim, gözlerinde kaybolsun bu güzel eseri yazan yüreği kutluyorum sevgilerle selamlar saygılar şen ve esen kalın efendim,,,
Sevgiliye "dön" diye haykırışlar var dizelerde... Sokak lambaları kim nelere şahit oldu, lambaların altında kim neler yaşandı? Yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın
Hayat ver kuruyan dallarıma. Nede güzel bir söz gel gelde fazla bekletme umudum tükenmeden , Aşkın yakıyor zaten yanıp küle dönmeden şu üç günlük hayatı zehretme bana, Acı perişan hallarıma / Hayat ver kuruyan dallarıma. çok güzel yüreğinize sağlık... BELGELİ...
Badem çiçekleri açtı, sen yoksun, Mora büründü leylaklar, mis kokulu karanfiller...
Dön gel gönül bahçeme, yağmur damlalarınla, Hayat ver kuruyan dallarıma.
Sustukca gönlüm hazzından dile gelsin, Gözlerim, gözlerinde kaybolsun...
Hasret bekleyis kuruturmus yurek pinarlarini ve damlalar akmaz olurmus bugulu gozlerden icinden aglarmis ve acirmis sol yani gelmeyeni bekleyislerden bekleyislerin sabahlarinda belki ansizin caliniveriri kapilar ve simsicak bir gun isigi gibi soyleni verir merhabalar kim bilir tebrik ediyorum harika bir siir saygilarimla
Dön gel gönül bahçeme, yağmur damlalarınla, Hayat ver kuruyan dallarıma.
Sustukca gönlüm hazzından dile gelsin, Gözlerim, gözlerinde kaybolsun...
Hasretin vuslata dönüşmesi isteği yoğun duygularla yansımış dizelere ve ayrıca çok naif betimlemelerle süslenmiş çiçek bahcesi gibi bir şiirdi okuduğum ...tebrikler sevgili yağmur damlalarım...
estagfurullah şairlik zor be üstad, şairlerin yanında utanırım şiir yazıyorum demeye .çok teşekkür ederim düşüncelerinizle onur verdiniz saygı ve sevgilerimle...
Badem çiçekleri açtı, sen yoksun, Mora büründü leylaklar, mis kokulu karanfiller...
Dön gel gönül bahçeme, yağmur damlalarınla, Hayat ver kuruyan dallarıma.
Sustukca gönlüm hazzından dile gelsin, Gözlerim, gözlerinde kaybolsun... aşk adına güzel bir eser herşey gönlün ce olsun kuttlari selamlar saygılar esen kal
Çoğu yitirilenler, kaybedilmişler ve kayboluşlar nedense hep arka sokaklarda aranırlar.Sanki oralar en güvenli, en sığınılacak bir yermiş gibi. Nem kokar, rutubet kokar yar kokar o sokaklar. Her gördüğünüz sima ona benzer. O olmasa da hepsinin yüzleri sıcaktır. Zarar gelmez merdiven altı kaldırımlara uzanmışlardan.Dokunursunuz bakarsınız o mu diye ama değildir.Çünkü orada aranacağını biliyordur.Neden gelsin ki oraya.Aslında o itelendiği, örselendiği yerdedir. Bıraktığımız yerdedir.Gündüz söndürülmesi, gece yakılması unutulan lambalardan başka tanığınız yoktur.Bide cumbalı odalarda çalınan ince bir keman sesinden başka. O yürek sadece gece sızlamaz Sn.şairim.Hissetmişse ve arıyorsa günün her saati inceden bir kan sızıntısıyla kanar da kanar.Nice baharlar gelir geçer de yoktur.Daha nice eriklerin açması beklenir. Koymuşsa kafasına gider ve dönmez.Arkasında bıraktığı eserinin farkına bile varmaz. Çok güzel bir şiir okudum günün ilk saatlerinde.Çok derinlere düşündürdü. Gidenler, olmayanlar ne olurdu sanki beklendiklerini bilselerdi. Duygulara tercüman olan ve gözler önüne seren yüreğinizi kutluyorum. Uzun oldu ama kusura kalmayın. Selam ve saygılarımla.
SEvgiliyi aramak ,bir huzur bir mutluluk istemek , onun yerine yabancı yüzlere tebessüm etmek zorunda kalmak . çaresizlik içinde kıvarnırken, yüreğin acısını her geçen an dahada hissetmek , bütün mevsimler geçerken onun hasretinin soğukluğunu hissetmek , yokluğun yangınında bir damla su istemek, gözlerinde kaybolmak istemek , zor olsa gerek .. Bu güzel şiir için teşekkürler .SEvgiyle kalın
sokak lambaları......nice bilinmeyen aşklara şahitlik etmiştir......Sustukca gönlüm hazzından dile gelsin, Gözlerim, gözlerinde kaybolsun... güzel bir şiirdi......kutluyorum...saygılar