(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Damlalarınla Gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Damlalarınla Gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara kış gönlümde aslında olmasa iyi ama var Arınmak lazım bilirim gizli kalmamalı vuslat har Razıysan gel varım vuslata senle hazırım yar
&..
Vuslat
Vuslatım har Uğra bana nasip al Sakına yanlız kalma anla yar Lale gelincik gül gece prensesi gibi aç Ara ki bulasın sen beni bende aşk var Ta ki erene yangın sönene kadar tende vuslat
27.02.2010 Seyfi Yiğit
ve
Yeter ki gel
Sere serpe Ser Serpil Sen ol gel
Arzularla sel ol Kalk da gel
Aşk ateşini yak ta gel
Umutları Özlemleri tak da gel
Kendin ol Kendinle gel
Yeter ki gel...
08.03.2010 Seyfi Yiğit
Sustum Der gibiydi Yürek Sesi .. ALKIŞ İLE KUTLARIM Hoş anlam dolu dizeler şiir den has aldım
ADIN GİBİ ŞİİRİNİZDE GÜZEL OLMUŞ DEĞERLİ KARDEŞİM..MUTLULUK VE SEVGİ ŞİİRLERİ YAZAN KARDEŞLERİM DAİMA BAŞ KÖŞEMDE YER ALACAKTIR...TEŞEKKÜRLER...SELAMLAR..
« Şairin önceki şiiri
Sevgi Damlalarınla Gel
Sevgi damlalarınla gel... Sen gönlüme gelirken Ay ışığı bakışlarınla gel... Söndürme gönlündeki yıldızları Yüreğimi titreten, badeden dökülenle gel... Kirpiklerinle topladığın sağanaklarınla, Savrul, gönlüne doldur da gel...
Bana gelirken suskun yüreğinle gel... Sevdanın en sonsuzunda Rüzgârlarınla es, sevgi damlalarınla Asude gönlüme yağ da gel...
Vuslatım sana ey sevgili; gel! Dokunsun ruhun, yak tenimi... Erit yüreğimin kar tanelerini. Ateş böceği uçsun gamzelerimde.
Aşk masalı tadında, betimlemeler müthiş daha ne diyebilirim ki olağanüstü diyorum. Sayfa bütün olarak da çok hoş olmuş resim ve yazının rengi birbiri ile örtüşmüş. Yüreğinize sağlık sevgililerimle...
Sevgi damlalarınla gel... Sen gönlüme gelirken Ay ışığı bakışlarınla gel... Söndürme gönlündeki yıldızları Yüreğimi titreten, badeden dökülenle gel... Kirpiklerinle topladığın sağanaklarınla, Savrul, gönlüne doldur da gel...
Bana gelirken suskun yüreğinle gel... Sevdanın en sonsuzunda Rüzgârlarınla es, sevgi damlalarınla Asude gönlüme yağ da gel...
Vuslatım sana ey sevgili; gel! Dokunsun ruhun, yak tenimi... Erit yüreğimin kar tanelerini. Ateş böceği uçsun gamzelerimde SEVGİ DAMLALARIM LA ESERİNİ SEVEREK OKUDUM HARİKA VE HOŞTU SAYFA OLARAKTA SEVGİLER VE SAYGILAR SELAMLAR BİRAKTIM GÜZEL SAYFANA ESENLİKLE KALIN EFENDİM,,,
İlla gel illa gel ahada geldim ne oldu gine. Sana iki önemli haberim var biri üzücü öbürü berbat hangisini söleyim. İlkin kötü olanı söleyim ben. Yolda gelirkene sen git ayağın taşa takıl yanında getirdiğin tüm sevgi damlalarını da olduğu gibi yere dök. Sakın ağlamayasın niye döküldü düye vallahi benim kabahatim yok bu işte sen illa çabuk gel çabuk gel deyince koşuyodum napiyim hem bütün kabahat taşta yoluma çıktı. Berbat olana gelince yere düşünce üstüm başım battı. Artık hoş gör bu halimle huzurunuza bir ikindi gölgesi gibi dikildiğim için. Şiirinize gelince Yine coşmuş yüreğiniz şaire. Hayırdır ne o hep bekleyiş bekleyiş içinde görüyorum sizi. Bir daha olmasın gelmeyim yanına. Şiir güzel olmuş amma gel gör ki beğenmek istemiyom. Çünkü eserlerinizi kıskanıyom. Sonuç berbet bir şiir. Daha iyide olabilirdi yani. Neyse bu seferlik tam puan vereyim.
not bu arada unutmadan söleyim şiiriniz berbatında ötesinde müthiş olmuş.
TuTKu
TUTKU25 tarafından 3/5/2010 12:57:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
:)ayy çok komiksiniz siz ya ,demek düştünüz haa,sakar siziii:)) ohh olsun demem lazım ki içimden dedim bile:)demek şiirimi begenmiyosun haa görürsün sen bende senin şiirini begenmem berbat ötesii derim ne haberrr haa ardındanda müthişş der yüregine indiririm bende.şakaşaka kıyamam ben .sabah sabah yüzümü güldürdünüz allahta sizi güldürsün.haa demek sevgi damlalarımıda düşürdünüz haa neyse ben size yine bırakırım ama siz bu sakarlıkla kesin bogulursunuz .çok teşekkür ediyorum espirili yorumunuz için saygı ve sevgilerimle...
Bir tek sana sürgün gözlerimde… uykuya ninniler söyleyip emzirdiğim gecelerin sabahlarında seher tadındaydın ve sen gün ışığına sakladığım nefesimde olmalıydın.. yoktun... sen mi gelmedin,ben mi görmedim…anlamadım
Bana gelirken : Hayalinle gel .. Arzularınla gel Vuslatınla gel .. Beklentinle gel Umduklarınla gel .. Özlemlerinle gel Kendin ol kendinle gel yeterki gel...Gönül sesine gönül ses verdi KUTLUYORUM YÜREK AÇILIMINI VE YAZAN YÜREĞİ...
çok teşekkür ediyorum ilk okuyan siz olunca aksaklıklarıda siz gördünüz :)dikkatiniz ve ilginiz için ayrıca teşekkürler efendim saygı ve sevgilerimle...
Kar
Kara kış gönlümde aslında olmasa iyi ama var
Arınmak lazım bilirim gizli kalmamalı vuslat har
Razıysan gel varım vuslata senle hazırım yar
&..
Vuslat
Vuslatım har
Uğra bana nasip al
Sakına yanlız kalma anla yar
Lale gelincik gül gece prensesi gibi aç
Ara ki bulasın sen beni bende aşk var
Ta ki erene yangın sönene kadar tende vuslat
27.02.2010
Seyfi Yiğit
ve
Yeter ki gel
Sere serpe
Ser
Serpil
Sen ol gel
Arzularla sel ol
Kalk da gel
Aşk ateşini yak ta gel
Umutları
Özlemleri tak da gel
Kendin ol
Kendinle gel
Yeter ki gel...
08.03.2010
Seyfi Yiğit
Sustum Der gibiydi Yürek Sesi .. ALKIŞ İLE KUTLARIM Hoş anlam dolu dizeler şiir den has aldım