(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimin Manolyaları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimin Manolyaları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne bir güzel şiir kardeşimi tebrik ederim..oumağa değer...tavsiye ederim...saygılarımla.. En deli duyuların sahibiydi yüreğim; Gözlerim gözlerinin ışığına Değdiği zaman…
Bir sen vardın yüreğimin ince sızısında. Toroslar’ın dağ köylerinde, Ufkunda hatta dağların ardının…
Senden bir demet hüzün düştü sevdama, Sardı efkârım her yanımı. Ver bana düşlerimi, Götürme gülüşlerimi. Sende soldu bak, yüreğimin manolyaları…
Issızım, yalnızım tenhalarda. Yüreğim suskun, buz kesti. Geçmez oldu gemilerim uzaktan, Sessizlik çöktü dağlara şimdi, Görünmüyor ufukta parlak güneşim.
Kuşlarım feryat ve figanda… Duy sesimi! Duy da; dön ruhum, dön! Bu nasıl bir özlem ki, Dönmüyor gittiği yerden.
En deli duyuların sahibiydi yüreğim; Gözlerim gözlerinin ışığına Değdiği zaman…
Bir sen vardın yüreğimin ince sızısında. Toroslar’ın dağ köylerinde, Ufkunda hatta dağların ardının…
Senden bir demet hüzün düştü sevdama, Sardı efkârım her yanımı. Ver bana düşlerimi, Götürme gülüşlerimi. Sende soldu bak, yüreğimin manolyaları… ÇOK GÜZEL BE GÜZELİM YÜREĞİNE SAĞLIK
Sen deli kız , gözlerini güneşe çevir ,kör karanlık dipsiz kuylara değil.. Bırak senin için sızlasın yürekler , sana hasret çeksin toroslardaki köyler. Demet olmasın sende hüzünler, yüzünde oluşsun manolyamsı gülüşler.. Utansın sımsıcak yüreğini buz kestirenler, utansın sana uğramayan gemiler..
Seni çağırıyor bahcemdeki kuşlar, yüreğimde duruyor senli umutlar.. sensiz esmiyor dağdaki rüzgarlar, nerde nerde o nazlı yar diyorlar.. Saclarının her telini özlüyorum pamuğum, ruhumda esiyor fırtınalar.. Dön gel, kendin gel ey yar, Gitmedi sevgin gönlümden, gel diyecek kadar..
o güzellik senin yüreğinde sevgili kankam :) bana bu yorumu yazdıran, yazmama ilham kaynağı olan , senin muhtehteşem dizelerinde ... Pembeler bu yoruma yakıştı belki ama benim yüzümede yakıştımı bilmiyorum hem utandırdın hem onure ettin ,teşekkürederim iyiki varsın ...
Özlemler insanları umuda bağlayan yoldur Bu yol zamanla uhteye veya sevdaya dönüşür Sevdaya dönüşen yollarsa insanları Mutluluga götürür Dilerim yolların hep mutluluk olsun Kutlarım yüreğine saglık mükemmeldi...
Şiir duyguları çok güzel yansıtıyordu. Akıcı ve saran bir şiir. Takdir ettiğim kalem ve beğeniyle dinlediğim bir ses. Emeklerinize sağlık. Selam ve sevgilerle.
Senden bir demet hüzün düştü sevdama, Sardı efkârım her yanımı. Ver bana düşlerimi, Götürme gülüşlerimi. Sende soldu bak, yüreğimin manolyaları… GÜZELDİ..ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..TURGAY BEYİN SESİ DAVUDİ VE YORUMUDA ETKİLİYDİ..HER İKİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..
Gidenler döner elbet belki bu gün belki yarın, Belki de biz onların gittiğiyi yöne döner biz o'na mutlak ona döneriz . Güzel şiirinizden dolayı şahsınızı tebrik ederim.... BELGELİ....
Şiir duyguları zarif işlemiş harika olmuş gitti deniyor ama özlem öyle demiyor inş. hayırlısı yorum güç katmış şiire ALKIŞ İLE KUTLARIM..ŞİİRİ VE İKİ YÜREĞİ
Yorumda çok güzel. Selam ve dua ile...