Bir gün elbet öleceğiz. Ya yarın, Ya da bugün… Toprak olup biteceğiz. Rüzgâr olup eseceğiz. O fani baharın yeşilliğini, O kızaran güneş misali yakan yazı. O dondurdukça zevklenen kışı…. Bir daha belki hiç göremeyeceğiz. O kapının eşiğinden ; Belki ilklerden gireceğiz. Sonra nazlanıp nazlı bir hilal gibi Gecesiz gündüze dost olacağız. Zamanı geldiyse o âlemde de dirileceğiz. Ya görülememiş o Cennete Ya da ateşe gömüleceğiz. İki şeyden önce o köprüden geçeceğiz. O ilk adım… Kim bilebilir ki belki o ilk adımdan düşeceğiz. Korku birikmiş dizlerde… müthiş. Ya aşka kavuşacaksın, Ya da düşeceksin. O an ne büyük ALLAH’ım Ne kadar bitmez bir çile. Ve sadece o anda Çatlayacak gökler ve hakikat doğacaktır. Bildiğimiz tüm gerçeklerden de gerçekler. Elbet bir gün o an doğacaktır. Mahşer olacaktır her yer mahşer. Kaç hesap edemediğimiz kadar insan. Kaç basamak sayıda. Gerçeğin âlemine bir yolculuktur başladı işte. Yolumuz bir anlık, Yurdumuz sonsuz. En önde Muhammed İki cihan güneşi Hazreti Muhammed. Şefaatçimiz, Dostumuz İkinci en büyük aşkımızın sevdası Gönüllerin sultanı. ALLAH ın en güzel kulu, Ey ! Hazreti Muhammed. Seni yaratan Rabbine kurbanız. Sana dil verip konuşmayı öğreten Rabbine, Bakiye kadar kuluz. Ve de Abdülkerim kalacağız. Açarım ki ellerimi semaya Dilerim ki Mevla dan Aff olurda günahları; Âlem-i Müslüman’ın Şükürler olsun Yüce Mevla ya Âmin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerçeğin âlemine yolculuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerçeğin âlemine yolculuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALLAH ın en güzel kulu, Ey ! Hazreti Muhammed. Seni yaratan Rabbine kurbanız. Sana dil verip konuşmayı öğreten Rabbine, Bakiye kadar kuluz. Ve de Abdülkerim kalacağız. Açarım ki ellerimi semaya Dilerim ki Mevla dan Aff olurda günahları; Âlem-i Müslüman’ın Şükürler olsun Yüce Mevla ya Âmin…
şükürler olsun Amin..yüreğinize sağlık..çok güzel şiirinizle tebrik ederim..sevgiyle
saygılar ...