Ağlama çeşmi siyah yaşım Gün gelir elbet biter kara yazım. Karalanmasın sinemim de çehren, Şu didara yanımışım ben. Gönlümde yoktur başka yar, Hergün ağlarım ben sana yar. İla ettik biz senle; Gayri yoktur bunun yokuşu... Sığmaz artık şu kamuslara aşkım, Ben senden cüda... sen benden.... cüda Zinciribrnt etmişler ellerimi, Lakin yine fayda ? Kederinden ağlar yine gönlüm Herdem gönlündedir gönül kuşum, Güman eyleme yar benden... Yaşanılmaz bu burcu fena, olmuş tümden edna. Her sokak ortası bir gam, Her köşe başında bir duman, bir kavis... Yaşamak çok zor gayrisi ölüm. Ben sensizliği gördüm Ben sensizliği yaşadım.... Her soğuk zifirimsi leylenlerde; Hep senle geçti düşüm... Leylen olmuş üç Lakin bende uyku yok... Herdem çeşmimde don ’un... Nede çok güzelsin, Birde kıyamıyorum ki bakmaya... Ne zaman baksam ayn dolar, Bir ufak kelimecik bile çıkıveremez, Şahbaz’ı kırılır dilimin. Bir türlüde çeviremem... Ama çeşmi sularım; Akar gider bir yolcu gibi çok ıraklara.... Başını alıp geçip gider de Hiç de arkasına bakmadan... Her gün bir başka zehir, Her gecem bir başka haram... Unutamıyorum ki ? Cananın o kamer çehresini, Nigarın yek bakışına, Neleri vermez ki ah beşer !!! Çıkartırda hançeri; Söker sinemide verir... nazlı eline Aşk tatlı bir zehirdir... İçmeyen anlayamaz, içenin halinden... Bilemez ki o fırtınaları.... Ahhh !!! Canım cananım.... Suyum cansuyum hayatsuyum.... Birtanem , gözümün nuru... Bıkıp unutamadım ki seni sevgilim.... Ah be çeşmi siyahım; Ay yüzlüm Suyum Yağmurum Kardelenim.... Baharımın çiçeği; Gönlümün sonbaharı.... SU kadar aziz dost.... Suyum... Su.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***SeVda mELEğiM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***SeVda mELEğiM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.