Toprak bu kadar yağmuru dilemedi, Güneş bu kadar doğmayı beklemedi, Filmler hiç bu kadar hazin bitmedi, Ve mecnun Leyla’yı bu kadar beklemedi, Seni beklediğim kadar.
Sevdamı yıkadım Dersim karlarıyla, Ayağımda onca ıslaklıkla, Soğuktan titreyen bir el, bir yürek, Ve yollarına gözlem iki gözle, İşte gidiyorum seni unutmadan, Senden vazgeçmeden.
Aklım dostlarda, Kalbim sende kaldı. Sevmedin hiçbir zaman, Gözüm yollarda, kalbim darda, Ben sende kaldım.
Sevmek hiç bu kadar acıtmamıştı, Hiç bu kadar bekletmemişti, Özletmemişti ve, Hiçbir zaman bu kadar sızlatmamıştı.
Çok mu gördün garip şaire, Bir sevmeyi, Gözlerden sakındığı sevdiğinden, Bir selam almayı?
Şairim, Aşkım ziyan, şiirlerim ziyan… Aşklar yalan kusar yüzüme, Bari sevdiğim, Sen gül yüzüme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SENDE KALDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SENDE KALDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte aşk bu sevda bu sevdimi öz yanar, ancak onu söz anar. Yaşarsan anlarsın fakat kaelimalerle antamazsısn. Yaşdığın muhabbeti aşkı, sevgiyi anlatak kelimelr yo olur. Bir türlü kuramazsın cümlleri. Anlarsın derinden acısını, sızısını çekersin. Sen de hal budur bu olmasınada acaba karşıdaki senin halinden anlar mı acaba. İşte aşkta en büyük sıkıntı burada. KARŞIDAKİNİN AYNI ACIYI, SIZIYI DUYMAMASI... Burada sorular kafada belier durur... ??? ... Acaba neden?.. ... Konu ve işleniş harika. aüaslüp güzel akıcı ve etkileyici. Tebrikler. Kucak dolusu sevgiler, saygılar, selan lar...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 9/2/2010 1:10:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
HİÇ ŞİİRLER ZİYAN OLUR MU KABILCEVZ ŞAİRİ Gün gelip yaprak yaprak açıp okuyacaksın sayfalarını.KALEMİN SUSMASIN,SAYFALARIN KURUMASIN. BAŞARILARININ DEVAMI DİLEKLERİMLE.
CemalettinGÜRPINAR tarafından 9/2/2010 1:10:53 AM zamanında düzenlenmiştir.