Gün doğarken yakalanırsın güneşe, Tutsak düşmüş gibisin ışığın ellerine, Başının içinde korkuların dörtnala, İşte tam o zaman, Sebebini bile bilmeden titrersin, titrersin.
Gözlerin melül melül bakar geceye, Kaskatı kesilmiş yüzün çizgi çizgi… Yıldızlar körelince teker teker, Utanırsın, konuşamazsın. Kim bilir belki de korkarsın.
Çırılçıplak bir dünya var karşında, Sadece sen ve evren… Sinsi bir karanlık yağıyor yollara, taşlara, Her varlık düşman kesilince sanki sana. Çok sevdiğin ağacın bedenine, Başka bir kişi girmiş gibi, Bir dalını kıpırdatsa Ölümlere ölüm yeğlersin.
Issız bir rüzgâr karşılar seni, Evrenin harikulade farlarına dalarsın. Gözbebeklerin büyür, kalbin daralır, Tüylerin diken diken, korkarsın. Koca evrende yalnız başınasın. Kainat sahasında sadece bir noktasın.
Değil ağacından çalısından, En çok kendinden korkarsın. Seni gözetleyen gölgenle beraber, Bir çıtırtı takip eder seni, Arkana bile bakamazsın.
Suskun bir cadde dökülür gözlerine, Karanlığı bölen avaz avaz cırcır sesleri… İçini ürpertir ayak seslerin… Korkuyu ciğerlerinde hissedersin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE KORKUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE KORKUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir şiir konu hasas, başlık güzel, konuyu işleyiş harika. Üslüp yerinde, şiirin yapısı akıcı. Sonuçta müthiş bir şiir çok kıymetli eser bu güzel çalışmayı kutlarım. Saygılarımla...