İçinde her türlü olguyu barındıran dünya İsyanları dinlemeye hazır ve bir o kadar da hazır içindeki isyanı kışkırtmaya
İyi, kötü Yalan, doğru Gerçek, kurmaca... Hepsi burada Tam yanımızda Belki farkındasızlığımızda ya da yalnızlığımızda...
Darbelere mâruz kalmak... Kaldırımlardan yürürken sen Dağıtmadan taşlarını Soğutmadan sıcaklıklarını Bir renk izlemektedir adımlarının eğilimini Zar kadar ince olduğu kadar derin Gölgesiyle dans ettiği gibi oyuncu köşelerde...
Zar kadar ince maskeler Zar gibi oynanmış farkındasızlık içerisinde Henüz yaşanmamış ama aslında Yaşanıp bitmiş herşeyle Seyrediyorum gülümsemelerimle alay edercesine...
Ve devam Hiçbir şey bitmedi henüz Güneş yansımasıyla ezdi gökyüzünün karanlığını Yine yeniden başlıyor bir hayat daha...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zar Hayatlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zar Hayatlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine yeniden başlıyor hayat Hayat başlıyorda ben başlayamıyorum Başlamak şöyle dursun....iyice kilitliyorum kapılarımı.. Mahkum gibi soğuklukları yaşıyorum sende ki bende..
Zardan maskelerle hayat devam ediyor işte... Gülsen kime ne ? Ağlasan kime ne ? Farkındasızlığın kesin ilamı hükmü geçtiği sürece......diyesim geldi benimde. Candan kutlarım arkadaşım değerli eserini. Beğeniyle okudum.Sevgi ve saygılarımla.
İnsanın kendi evladının şiirini okuması ve içne girdiği hissi dünyayı tanımlaması ne kadar zormuş...
sen hep yaz
yazmak seni özel kılacaktır
bende ki özelliğini aşamasa da :)
kendi iç dünyanda ki güzelliğin
taşmasına sebep olacaktır...
sonsuz sevgimle...