Hayat oyun oynuyor benimle Yıllar ezip geçiyor geçmişimi Günler dalga geçiyor Saatler meydan okuyor adeta. Bense Karmakarışıklığın içinde Bazen tepkisiz Bazen mücadele ederek Her şeye inat düzeltme çabası içerisinde...
Ne yapacağını bilemeyen, Sağa sola bakınan bir çift göz Bilinci yerinde olmayan bir nesne gibiyim Dünya üzerinde yaşıyor gibi gözüken...
Oyun oynayan hayat!
Bir hayatta taşlarını ellerinden alabilirim İkinci bir hayata gerek yok Geçmişimi, en değerli anılarımı ezip geçen yıllar! Bir yılda geleceğini, Gelecek olan anılarını rüzgâra katıp kaybedebilirim Dalga geçen günler! Bir günde o dalgayı yüzünüze vurabilirim Adeta meydan okuyan saatler! Bir saatte "tik tak" sesleriyle dolu bir Meydanda size karşı gelebilirim.
Ya insanlar? İnsanlar işte, biz- siz- onlar... Bukalemun gibi çabuk renk değiştirebilen çift ruhlu insanlar Bir aslan gibi cesur Yürekli, güçlü insanlar Bir kedi gibi masum, Merhametli, sevgiye bağımlı insanlar Böylesine sınıflandırmak insanları, tuhaf sanki...
Yaşayabilmek bir annenin şefkatli kalbiyle Bize oyun oynayan hayata Geçmişini ezip geçen yıllara Dalga geçen günlere Meydan okuyan saatlere inat Yaşamak...
Dünya üzerinde yaşayan en değerli varlık; Anne! Var mısın her şeye inat yaşamaya? Bırakma Gitme Kal Varlığınla, her şeyinle, hadi sıra bizde! Gel biz de oyun oynayalım; Nefes almak, vermek Sevmek, sevilmek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFES ALMAK / VERMEK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFES ALMAK / VERMEK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umutla
sevgiyle
yarınlara tebessümle yürümek...
birlikte...
sevgimle...kuzum...