bahar sevinciyle daldan dala uçan kuşlar gibi pır pır eden yürekle sevgilimi gördüm bugün... altın sarısına boyamış saçlarını dökmüş omuzlarından göğüslerine canıma can katan gözlerine bir baktım güneş görmüş buzlar gibi erim erim eridim ne şiirler ne mektuplar okudum o gülüşünde İçin için içimi çektim için için eriyip tükendim bugün ... uzatıp ellerimi sarı saçlarına sürmek parmaklarımın ucuyla tenine dokunmak vücudunu vücuduma sarıp sıcaklığını yaşamak öylece kalmak istedim... yemin etmiş aşıklar gibi karşıdan karşıya yutkundum boğazıma tıkandı tükürüklerim "SEVİYORUM" diyerek haykırmak istedim söyleyemedim... eliyle kapattı ağzımı... "biliyorum... ama daha değil..." dedi bana. uzun uzun seyretti gözümden akan yaşları sildi iki paş parmağıyla... "zaten biliyorum, ne gerek var ...?" dedi, bana. sonra da parmaklarının ucuna kondurduğu öpücüğü uzandı dudaklarıma yapıştırdı... Yine deprem oldu vücüdümda o an yine alerler sardı damarlarımı yine karardı dünyam, karardı gözlerim dönüp de arkasına gitti yoluna. Sandım ki ölüyorum... Gözlerimin kapandığını hatırlıykorum. açtığmda gözlerimi gördüm ki yatağımdayım ve de yapayalnız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.