Kucağımda sevgiden çelenk Kalbimde sızlayan bir sevda Gözlerimi yaşlarla bırakan hasret Belki yarın dönersin umudu gönlümde Yine kapının önündeyim şuan.. Kapını çalmaya cesaretim yok.. Belki de korkuyorum.. Açtığın kapıyı yüzüme çarparsın diye Erim erim eriyor yüreğim. İnan onca yol boyu ezberlediğim Nice nice güzel sözlerim varsa Uçup gitti aklımdan.. Az sonra kalbimde durabilir Yığılıp düşebilirim kapının önünde yere Ya beni istemez de, geri döbdürürsün diye... Kalbim dışa fırlayacak sanki Sesini duyuyorum Kulaklarıma geliyor inleyişi Nedir bu heyecan? Bu denli sevilir mi insan Bu denli olur mu heyecanı Ama oluyor bak.. Anlatamam sana iç dünyamın hezeyanlarını İşte sana olan sevdamın işaretleri Daha da inanmazsan Hazır ayağına geldim Aç kapını ya bir hançer sok kalbime Ya da bir kurşun sık beynime Bitir bu işi .. Daha geriye dönmeyeceğim ben. Kararlıyım Ya seni alıp gideceğim, Gelmezsen sırtıma vurup götüreceğim Ya da elinden son demimi yaşayıp öleceğim. İşte bu kadar benim sözüm Ve de son isteğim.. Ya gel Ya da öldür, eşiğine göm beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aç kapını ya bir hançer sok kalbime Ya da bir kurşun sık beynime Bitir bu işi .. Daha geriye dönmeyeceğim ben. Kararlıyım Ya seni alıp gideceğim, Gelmezsen sırtıma vurup götüreceğim Ya da elinden son demimi yaşayıp öleceğim. İşte bu kadar benim sözüm Ve de son isteğim.. Ya gel Ya da öldür, eşiğine göm beni.
Amanın! vallahi çok kararlı ölmek var,dönmek yok diyor şairimiz,amannn Allah korusu değerli dost yürek ne demek ölüm öldürmek vs,inş.sevginizin karşılığını görürüsünüz de tatlılıkla vuslata çıkar yollarınız yine çok iddalı sevgi dolu dizeler yüreğinize kaleminize sağlık daimi başarı dileklerimle selam saygılar...
Değerlşi şairim.Güzel yorumuz için tşklr.Mutlu oldum.Onur duydum. Bazı kişilerin sevgileri öylesine güçlü olur.Ancak yazgıları farklı olduğundan ne yazıkki o güçlü, coşkulu sevdayı yaşayamaz, tadamaz ve doyamazlar.Sevgilerimle.
Ya da bir kurşun sık beynime
Bitir bu işi ..
Daha geriye dönmeyeceğim ben.
Kararlıyım
Ya seni alıp gideceğim,
Gelmezsen sırtıma vurup götüreceğim
Ya da elinden son demimi yaşayıp öleceğim.
İşte bu kadar benim sözüm
Ve de son isteğim..
Ya gel
Ya da öldür, eşiğine göm beni.
Amanın! vallahi çok kararlı ölmek var,dönmek yok diyor şairimiz,amannn Allah korusu değerli dost yürek ne demek ölüm öldürmek vs,inş.sevginizin karşılığını görürüsünüz de tatlılıkla vuslata çıkar yollarınız yine çok iddalı sevgi dolu dizeler yüreğinize kaleminize sağlık daimi başarı dileklerimle selam saygılar...