(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen ömrüme bağışlanan ateş sen kirpiğimde çisenti sonsuz mucizeyi müjdele bak sular çekildi - güz pencereme düşsün güneş izi -çoğalsın aşk yalnızlık azalırken
sen ömrüme bağışlanan ateş sen kirpiğimde çisenti sonsuz mucizeyi müjdele bak sular çekildi - güz pencereme düşsün güneş izi -çoğalsın aşk yalnızlık azalırken
Demin okuduğum başka bir şiir de bana aynı olayı hatırlattı. İkircik !.. Med-cezir ruh halleri..
Suların çekilmesi değil asıl şaşkınlık ve acı veren, boşluk hissi. Ürküntüsü insanın kendi boşluğundan, kendini ve kendi uçurumunu aşma telaşı yeniden başlar çünkü.. Yeni bir yenilgiye hazırlanmak, yeni bir savaşa girişmek kadar ürkütür..
Bu akşam iyi değilim galiba. Okuduğum şiirlerin konularından uzaklaşıyorum sanırım..
sen ömrüme bağışlanan ateş sen kirpiğimde çisenti sonsuz mucizeyi müjdele bak sular çekildi - güz pencereme düşsün güneş izi -çoğalsın aşk yalnızlık azalırken
Sisli bir perdenin ardından bakınca sadece gittigini hissederiz aşkın ayak sesleri bir ninni gibi gelir birden üşürüz / içimiz titrer ama biliriz ki aşk kapıyı çarpıp gitmişsse dönmeyecektir eski giysisiyle işte o zaman yalnızlığımıza sığınırız... Şiir doldurdu ruhumu / demlenen bir acının sızıntısydı ...Uun zamndır takip ettiğim ve kalem gücüne inandığım sizi kutluyorum!...
o kadar tat katıyorsunki hüzne
tadına doyum olmuyor
özlemişim şiirini
hasret giderdim biraz
sevgimle