Vuslat yolunda direnen arsız yangınları Sulara yazılı düşlerle söndürdük Yalnızlıkla süngüsüz savaştık Silahımız yüreğimizdi
Şimdi kırgın kaldırım taşlarını ayak uçlarımla ezerek yürüyorum gözlerini işlemişken kalbimin biz kokan çiçek ormanlarına
giderken yollarıda alıp gidiyorum sanki sırtımda arsız ayazlar oysa bizi her büyüyen yaprağın reklerine örmüştüm ayak üstü yaşanan duyguların esiri olmadan..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir böceklenmiş ama hiç yorum yok. Böceklerde yakaladım bende.Demekki o kısma bile itibar eden yok.Hayret. Geç de olsa tebriklerimi kabul buyrun Sema hanım.
olabilir.. her kişinin beğenisi farklıdır,bende şahsen kendimden bişeyler bulamadığim bir şiire veya serbest mısralara diyelim yorum yazamam buna zamanım yetmez)))..
ama ben seçki kuruluna tşekkürlerimi iletirim çünkü serbest mısralarda anlattığim ana tema emekti ..
sizede saygılarımı iletirim tek yorum bile yeterlidir benim için.. saygımla..
Böceklerde yakaladım bende.Demekki o kısma bile itibar eden yok.Hayret.
Geç de olsa tebriklerimi kabul buyrun Sema hanım.
Selam ve saygılarımla.