(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZELLER GEÇİDİ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZELLER GEÇİDİ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
elimde bir kitabınız dost ve kardaş Ozanilodan hediye... geçtiğimiz çetin yolların hatırası gibi hiç nasip olmadı karşılaşmak bir yerlerde ama hep okunuyorsunuz bu fani tarafından. selam sevgi ve saygılarımla Allaha emanet olunuz...
Yüksek minarede sâla nağmesi Yufka yüreklerde sevda hevesi Kayada annemin sitemli sesi Kayalıkta çalı bitmesi güzel.
Çok güzel bir şiir. Şairi tebrik ediyor, bu güzel şiiri için teşekkür ediyorum. Yukarıdaki dörtlüğü almamın amacı başka. Halk edebiyatımızda çokça kullanılan kulak kafiyesini çok güzel kullanmış olduğu için aldım. Kafiyeler; nağme/heves/ses. Görüldüğü üzere ilk mısradaki hece kökü ikinci ve üçüncü mısralardaki kafiye köküne uymuyor. İlk mısradaki ekle, ikinci ve üçüncü mısraların ekleri kafiyeli. Ama, ikinci ve üçüncü mısraların kökleri de kendi aralarında kafiyeli. Bu durum, kulak kafiyesinin ustaca kullanılmasından başka bir şey değildir. Üst üste iki ekle kafiye olmaz. Ama bir ek ve iki kök(artı ek) çok güzel bir kulak kafiyesi olur. Kulak kafiyesi diyerek üst üste eklerle kafiye yapanlar lütfen bu güzel örneği okusunlar. Saygılarımla.
Memleketim gibi başı hep eğik
Memleket delisi görülse de yük
Özünü özüme katması güzel.
Şiirde güzel ustanın kaleminden...
Kutlarım
Saygımla