Bizim Çiçeklerimiz Canımın İçi; Köklerinden kopartılıp, saksılarda tutsak edilmemeli Özgür olmalılar, beyaz güvercinler misali, Doğada, doğal, içten ve katışıksız...
Bizim sevgimiz Canımın İçi; El değmemiş dağ yücelerinde yeşermeli Kekik kokulu makilerde gezinmeli, ceylanlara yoldaş Ak denizi eteklerine oyalayan Torosların doruğu gibi Adı biz gibi olmalı , bizden biri Asi ve Mavi olmalı, gölgesi koylara vuran Püren çiçekleri ve Mersin dalları gibi...
Yabanıl Nergisleri Bilir misin? Canımı İçi; Ve nazlı Sümbülleri, yalçın kayalıklarda açan Bilir misin? Bizim çiçeklerimiz, çiçekçilerde solar Nergislerimiz kayalık yerlerde açar Tıpkı sevdamız gibi, sahip olmak zordur Terk etmekse olanaksız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nergisler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nergisler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yabanıl Nergisleri Bilir misin? Canımı İçi; Ve nazlı Sümbülleri, yalçın kayalıklarda açan Bilir misin? Bizim çiçeklerimiz, çiçekçilerde solar Nergislerimiz kaya kovuklarında açar Tıpkı sevdamız gibi, sahip olmak zordur Terk etmekse olanaksız...
Tebrik ederim. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Yabanıl Nergisleri Bilir misin? Canımı İçi; Ve nazlı Sümbülleri, yalçın kayalıklarda açan Bilir misin? Bizim çiçeklerimiz, çiçekçilerde solar Nergislerimiz kaya kovuklarında açar Tıpkı sevdamız gibi, sahip olmak zordur Terk etmekse olanaksız...
Germeç kayası diye bir yer vardı Orada açan mavi sümbüller için Bir keçiler birde biz çocuklar çıkardı Ve kayaların dibinde kürtükler vardı İşte o dağların karı kışı hepsi yardı Çiçekleri birilerini kandırmak adına Çelenk çelenk yolunmazdı ve dalında kururlardı.
Bak beni aldın nerelere götürdün. Çok güzeldi...Beğeniyle okudum. Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
Bilir misin? Bizim çiçeklerimiz, çiçekçilerde solar Nergislerimiz kaya kovuklarında açar Tıpkı sevdamız gibi, sahip olmak zordur Terk etmekse olanaksız... ŞİİR,FONDAKİ RESİM,YAZI RENGİ VE SAYFADAKI RENK UYUMU..TÜM BUNLAR ESTETİK BİR RUH ANLAYIŞININ UYUMU DİYE DÜŞÜNÜRKEN ,BAŞARININ TESCİLİ ANLAMINDA DA YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..
Bizim Çiçeklerimiz Canımın İçi; Köklerinden kopartılıp Saksılarda tutsak edilmemeli Özgür olmalılar, beyaz güvercinler misali, Doğada, doğal, içten ve katışıksız Tıpkı aşkımız gibi...
Çok çok güzel bir şiir okudum. Burda da karşılaşmak varmış hatice sultan... Yüreğine sağlık. Özgürce açan çiçeklerin hiç solmaması ümidiyle. Sevgiler...
Her ne kadar hüzün estirsede şiiriniz Çiçekler kadar güzel Bahar kadar şen olsun gönlünüz Güzeldi şiiriniz Yüreğinize ve kaleminize sağlık Saygılarımla selamlar...
Yabanıl Nergisleri Bilir misin Canımın İçi Ve nazlı Sümbülleri, yalçın kayalıklarda açan Bilir misin? Bizim çiçeklerimiz, çiçekçilerde solar Nergislerimiz kaya kovuklarında açar Canımın İçi Tıpkı sevdamız gibi, sahip olmak zordur Terk etmekse olanaksız... .......Nerğis çiçeğinin İzmir Karaburun'da yetiştiriciliği yapılıyor...o güzelim tarlaları görmek gerek,kış ayında baharı yaşamak işte buna denir İşin ve uğraşın çiçeklerle.. Şiirlerinde çiçek gibi... Saygılar dost
Ben nergisli şiir yazdım ya yorumları okurken bir de baktım, işyerimin önünden üzeri Nergislerle dolu bir El arabası geçiyor boş çevirecek değilim ya...:-))
Yabanıl Nergisleri Bilir misin Canımın İçi Ve nazlı Sümbülleri, yalçın kayalıklarda açan Bilir misin? Bizim çiçeklerimiz, çiçekçilerde solar Nergislerimiz kaya kovuklarında açar Canımın İçi Tıpkı sevdamız gibi, sahip olmak zordur Terk etmekse olanaksız...
BİZİM ÇİÇEKLERİMİZİN KÖKLERİ ÇOK DERİNDEDİR...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bizim sevgimiz Canımın içi; El değmemiş dağ yücelerinde yeşermeli Kekik kokulu makilerde gezinmeli, ceylanlara yoldaş Ak denizi eteklerine oyalayan Torosların doruğu gibi Adı biz gibi olsun Canımın İçi, bizden biri Asi ve Mavi olsun, gölgesi koylara vuran Püren çiçekleri ve Mersin dalları gibi...
Kış gününde baharı getirdin evimize yüreğine emeğine sağlık şairim şiiriyle, resimiyle harika bir sayfa olmuş, saygı ve sevgi ile..
..ne güzel ne sıcacık bir fotoğraf ve şiiriyle uyum içinde insana ferahlık iç huzur yayıyor ..mutluluk böyle bir şey olmalı yaşayanlar kıymetini bilmeli sevilmenin sevmenin ...tebrikler şiirin sahibine ..
Ve nazlı Sümbülleri, yalçın kayalıklarda açan
Bilir misin? Bizim çiçeklerimiz, çiçekçilerde solar
Nergislerimiz kaya kovuklarında açar
Tıpkı sevdamız gibi, sahip olmak zordur
Terk etmekse olanaksız...
Tebrik ederim. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.
Saygı ve selamlarımla.