(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün; Arka sokakların birine, ya da, bir çöplüğe atılmış cesetleri üzerine doğuyor, ......................................faili meçhule karışmış sevgilerin..
"Çıplaklığı size bırakıyorum, ben umutları giyinmiş bir kent arıyorum. Hangi kente vardıysam, korktum kentin aynasında gördüğüm, ...........................................ihtilalci yüzümden. Serpmesini diledim Tanrı''dan, henüz tükenmemişken umutları üzerine.. Sevgilerin acıları boğacağı, ...............................aşığı olduğum, ......................................güzel günler sevdalısı özgürlük için..."
öLüme sayıLan günLer özgürLüğe sayıLsın diye düşmüşsünüz siz de yoLa...
o umut doLu keNt çOk uzakLarda değiLdir umarım. biz de buLacağız birgün o kenti ve uğruna ne büyük şeyLer feda ettiğimiz özgürLüğümüze kavuŞacağız... tebrikLer hOcam,şiir harikaydı! sevgimLe:):)
her kentin en ücra sokaklarında, yaşanamamış hayatların, bastırılmış duyguların ve özgürlüğe aç insanların şiirini öyle güzel dile getirmişsiniz ki? yine mükemmel ötesi bir Çınar Göle şiiri okudum. saygı ve hürmetlerimle tebrikler...
Bu üryanlığın adı hayat!.. Çıplaklığı size bırakıyorum, ben umutları giyinmiş bir kent arıyorum. Hangi kente vardıysam, korktum kentin aynasında gördüğüm, ...........................................ihtilalci yüzümden
Yine çok güzel ve anlamlıydı şiir...Kutluyorum.Sevgi ve saygıyla.
Un peu d'amour et puis bonjour...un peu d'amour et puis les espoirs, un peu d'amour et puis la liberté.../ A little love and then hello… a little love and then hopes, a little love and then freedom…
Ilhaminiz daim olsun. Umudumuz hic tukenmemesi dilegiyle.
pitane tarafından 6/3/2007 3:03:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
özgürlük...barış olabildiğince hissediyor yürek! ve hatta içimizde kendimizle barışık olduğumuz ölçüde...ve aslında sevebildiğimizce insanı...çünkü her şey sevmekle başladı!!!
güzel dizeler özgürlüğe olunca söz sus'a düşüyor...
Bu üryanlığın adı hayat!.. Çıplaklığı size bırakıyorum, ben umutları giyinmiş bir kent arıyorum. Hangi kente vardıysam, korktum kentin aynasında gördüğüm, ...........................................ihtilalci yüzümden Öyle bir yer biliyorum ben"Ütopya"..:)) Çok derin anlamlarla bezeliydi...kutluyorum...saygılar...
saba35 tarafından 6/3/2007 12:54:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu üryanlığın adı hayat!.. Çıplaklığı size bırakıyorum, ben umutları giyinmiş bir kent arıyorum. Hangi kente vardıysam, korktum kentin aynasında gördüğüm, ...........................................ihtilalci yüzümden. Serpmesini diledim Tanrı''dan, henüz tükenmemişken umutları üzerine.. Sevgilerin acıları boğacağı, ...............................aşığı olduğum, ......................................güzel günler sevdalısı özgürlük için...
ÖZLEDİĞİNİZ GÜZEL GÜNLERE DİYORUM.
KUTLUYORUM. SAYGILAR.