(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAKÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAKÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
3. şıkkı sevmedim. doğru bir algılama değil bana kalırsa.
bu tarz konularda şiire haddinden daha çok emek vermek gerektiğini düşünüyorum halbuki gereken özeni verebilecek zamanım yok. bu sebeple beni çokda mutlu etmedi bu şiir.
bahiste kesin beğenmeyeceğinize yatırmıştım bütün inisiyatifimi yazık oldu :) kaybettim :)
1.Şiir gerçekten çok güzel. 2.Çoğul beklemelere sevindim. 3.Bu şiiri olumsuzlamam için şiir beğenime güvenilmemesi gerekir,buna da üzeleyim mi bilmiyorum.:))))
Kömür veren çok aslında hatta suyu olmayan evlere çamaşır makinesi bile verdiler. Ama bilirsin, Kimin ne zaman nerede ne yapacağı belli olmaz. Tebrikler.
Bunca yıl utanıp isteyememiş olmamız hataymış meğer. İstenecek yeride bulduğuna göre "vermeyecek olsa istetmez" gerekçesiyle her ne diliyorsan senin için hayırlı kılınıp verilsin inş. diye dua ediyorum bende o halde. Dilerim çok mutlu etsin seni. :) Yeni yılda yeniden doğ en şanslı halinle inşaallah ...
:))))..iş.sevgili asran ki 44 yıllık hayatımda yeni yılla dileklerle hiç işim olmadı (demek gençmisiz de ne istersek tırnaklaya tırnaklaya söke söke alıyormuşuz mu ne:)))yaşlandık şimdi oturup yeni yıldan bekliyorum:))ne diyecektim ha 44 yıllık ömrün tam da bu yerinde yeni yldan ilk defa istediğim ve dilediğim var ısrarla inatla:))
Bazen sayısız mermi yetmez ölmeye ,bazen tek bir mermi kafidir ölmeye ki bazen satırlar dolusu şiir vız gelir de ,gider bir mısrada vurulursun ya çırılçıplak iken yüreğin ,işte öyle svgili asran ,ben de öyle vuruldum bir yerinde şiirin ,kime ne?)))
Evet gelir ve hem fikir olursunuz yine zira takipteyim:)))
Ben çok istediğimi yakalayamadim bu şiirde hülya'cım. üşüyordum canım yanıyordu yazmıştım. yenisini yazmayı düzeltmeye tercih ettiğim için bu da böylesi bi şiir oldu.
nasılsa birazdan hasretler toplamı gelip beğenmedim der yine hemfikir oluruz onunla nasılsa :)
Ağrısı tükenmez dağların ardından
Bacalar güneyi işaret eder
Mevsimi tutar
İklimim tutmaz…
Bilirsin…
Ne yapacağım belli olmaz…
TEBRİKLER SEÇİME DEĞER GÜZEL BİR ŞİİRMİŞ