Ellerim benim el değildir, Sevgiliye el eli iken... Avuçlarıma kış konmuştur çoktan, Bu bereketsiz çoraklıktan, Yâre kalemi doğrultan kim??
Kirpik uçlarından uykuları dökülen, Gece sabahına varmaktayken, Güneşi yerinden sökülüp Gözlerine gece örülen kim??
Bu soğuğu çok, Soluğu yok sessizlikte, Gönül Kâbesini yıkmaya çalışan Ebrehelerden usanıp, Ebabiller dileyen kim??
Aşkın olmaz ki nefsi müdafası, Acı muhtevası; Yüreğin hem cezasıdır hem muktezası... Öyleyse; Yarayı yâr bilen kim??
Yürek değildir ki gaza meydanı... Ve ömründe yoktur kazası... Aşkın aranmaz galibi ve mağlubu, Bir aşık vardır bir de maşuğu... Öyleyse; çölde kızgın kumları, Su diye yudumlayan kim??
Aşkı taç yaparsın saçına, Taş atarlar başına, Aşk böylesi suçsa, Suçu boynuna dolanıp Sehpaya itilen kim??
...... Bakma! Nazarında sehpası itilir cümlelerimin, Havada asılı kalır boğum boğum kelimelerim... Devinirim... Devrilirim... Son başıma yazılır... Ve ben uzun uzadıya bir devriğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K İ M ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K İ M ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakma! Nazarında sehpası itilir cümlelerimin, Havada asılı kalır boğum boğum kelimelerim... Devinirim... Devrilirim... Son başıma yazılır... Ve ben uzun uzadıya bir devriğim...