Yürürken bir başımıza kimsesiz kaldırımlarda Yağmur damlaları okşasın saçlarımızı Üstünden atlarken su birikmiş çukurların Seyret nasıl süzüldüğünü tepeden tırnağa umutlarımızın…
Ben şemsiye almamış olayım mesela Sen centilmence yaklaş yanıma Yanaklarımı öpercesine düşen damlaları kıskanıp Sor; Islanmışsın şemsiye ister misin diye…
Sonra havadan sudan konuş birazda Bu yağmurlu havada işin neydi dışarıda Beni nasıl ve ne zaman görmüş olabilirsin Değil miydin kalın bir perdenin ardında…
Bak yine kapandı hava, birazdan kar yağacak galiba Karanlık biraz içimi burksa da ne gam, sen varsın ya Dünyamı aydınlatan, içimi ısıtan varlığınla Hadi tut elimi sıkıca, hiç bırakmamacasına…
Güneşim ol, Aydınlat dünümü, günümü Sıcaklığın, sevgin ve şefkatinle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşim ol şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşim ol şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürürken bir başımıza kimsesiz kaldırımlarda Yağmur damlaları okşasın saçlarımızı Üstünden atlarken su birikmiş çukurların Seyret nasıl süzüldüğünü tepeden tırnağa umutlarımızın…
Ben şemsiye almamış olayım mesela Sen centilmence yaklaş yanıma Yanaklarımı öpercesine düşen damlaları kıskanıp Sor; Islanmışsın şemsiye ister misin diye…
ŞİİRİN HER DİZESİNİ OKUDUĞUMDA FARKLI YORUMLARA GEÇTİ BELLEĞİM..TIPKI EBEM KUŞAĞI GİBİ..SONRA YİNE GÖKKUŞAĞI HAYALİYLE SİLİNDİ BİRDEN TÜM DÜŞÜNDÜKLERİM VE NE KALANLARI NE YAZACAKLARIMI BİR TÜRLÜ TOPARLAYAMADIM..AKLIMDAN GEÇENLERİ DE İFADE BECERİKSİZLİĞİNDEN CÜMLELER HALİNE GETİREMEDİM..SONUÇ MU?..SONUÇ İŞTE BU LAF SALATASI KALDI..ÇOK DAHA OLUMLU DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM
Yürürken bir başımıza kimsesiz kaldırımlarda
Yağmur damlaları okşasın saçlarımızı
Üstünden atlarken su birikmiş çukurların
Seyret nasıl süzüldüğünü tepeden tırnağa umutlarımızın…
çok güzel dizeler
tebrik ederim saygılar