(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH’LA KONUŞMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH’LA KONUŞMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam siteye ilk girdiğimde okuduğum şiir sizin şiiriniz oldu ve şiirinizi çok beğendiğimi belirtmek isterim. Üstad -NFK- kokuyor şiiriniz. Zaten bu siteye üye olmamı sağlayan şiir diyebilirim. Bundan böyle şiirlerinizin takipçisiyim. En derin saygılarımla.
sair1940 tarafından 5/31/2007 4:58:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
hocam böyle mesajlar vermek gerek kutluyorum.. evet ku'ran okurken veya dua ederken baktığımız yön ve aklımızda olan tek düşünce (ALLAH 'tır) çünkü ona yalvarırken bizi duyduğu için bizi gördüğü için dir ki onunla konuşuruz ..yüce rabbim herkese sağlık ve sihat versin bugün allah için ne yaptık soruna şöyle bir yanıt benden işte allah için onu andık her bir agızdan sağolasın hocam .kalemine ve yüreğine sağlık...saygılar..
"Güçlü şairin kişiliği, dehası, özelliği zaman içre kalmasıyla, kalabilmesi ile değer kazanır, değerlendirilir. Dün ve yarın, şairin hayalinde ve gönül envanterinde bir hatıralar yumağıdır. Asmada üzüm salkımına uzanırcasına şair duyarlılığı, ( buna yoğun sevgi ve aşk ta diyebilirsiniz) yeni sözcüklerle, yeni imajlarla üç boyutlu bir kişilik görünümü içinde, yeniden bir doğuşun, yenice bir var-oluşun, bir değişin, değerlendirişin toz pembe kapısını aralamak, bir düşsel manzarayı olduğunca duymak, yaşamak, fırsatların en yalıncasını kucaklamak güç ve imkanını insana kazandırır. Yıllar öncesinden ödünç alınan bir yirmi dakikanın, insana nice mutlulukların kapısını açma gereğini ve dolu dolu yaşama arzusunu verdiğini bilmek için mutlaka şair olmak mı gerekir? Amma sevgide zaman, iklim ve mevsim üçlemini bir arada yaşarsanız, karlı bir bahçe bile elbette gözünüze papatya bahçesi gibi bembeyaz bir sıcaklıkta görülür.......
GÜZEL ŞİİRE GÜNAYDIN... başlıklı yazıızdan bir bölüm... yazı fazla rağbet görmemiş, ancak ben kendimce yazıda alınması gereken çok mesajlar gördüm... paylaşımınız için buradan teşekkür etmek istiyorum.."
Kur’an okumak Allah’la konuşmaktır. Hak dilinden hakikâtle tanışmaktır.
sevgili furkan,kur'an'ın öbür adını almış kardeşim; kur'an okuyan içinden yada dışından okuduğunu onaylamaz mı..........o'nu da allah duymaz mı.....bu da bir dialog olmaz mı...........insan her halukarda allahla olmaz mı.ondan gizlenmek mümkün mü...........o bizi hep duymaz mı,görmez mi......bunları bildiğini biliyorum..acele sana öyle yazdırdı....acelede şeytan var biliyorsun. saygılarımla................................
Kutlarım üstad çok haklsınız bir keresinde bir dostuma ben kuran okurken ne yapıyorsun dedi bende allahla sohbet ediyorum demiştim bana küsmüştü o onu hatırlattın bana yüregien saglık
Ahmet1 tarafından 5/31/2007 12:51:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kur’an okumak Allah’la konuşmaktır. Hak dilinden hakikâtle tanışmaktır.
ikinci cümlesi doğru da hacı bey ama 1.ci cümle Allah'la konuşmak değil..ALLAH'IN kelamını okumaktır hocam.. ve kur'an okumanın hayrı ve fazileti de baya büyüktür... Allah bizi kur'andan ayırmasın diyorum..kutlarım değerli cümlelerinizi....sevgimle...
sair1940 tarafından 5/31/2007 4:58:43 PM zamanında düzenlenmiştir.