mis gibi kekik kokuyor. etraf derya deniz,her yerde turnalar ötüşüyor...
. .
İnsanlar pürtelaş sevişmiyor senin gittiğin yerde çocuklar ezbere doğmuyor... ebe oluyor çocuğa hasret denizanaları... yosunlarsa kundak, orada bebekler deniz kokuyor gözleri mavimavi bakıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLBEYAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLBEYAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arap kızın saçlarına hiç yaklaşmıyor... ....... ARAP KIZIN SAÇLARI BUKLE BUKLE BAKIŞLARI BAYGIN BİR LEB MİSALİ DİLDE SİYAH TENİNDE BİR BAHAR GİZLİ SEVİNÇTE ARAP KIZININ ETEĞİ BİLEĞİNDE VE SOLUKSUZ SOLUKLAR ALMAKTA ZAMANIN BİRİNDE ARAP KIZI ...BELİ İNCE..HIZMASI GÜMÜŞTEN SARI PAPATYA TARLASINA YÜRÜMEKTE
her rüya birazda gerçeğe gebe doğmamış çocukların kundaklarına sarıp kaç rüya eskiteceğiz daha bu kıçı kırık halimizle.. en iyisi inanmak gidilesi masmavi enginlere..
Mis gibi kekik kokuyor Etraf derya deniz,her yerde turna ötüyor...
İnsanlar pürtelaş sevişmiyor senin gittiğin yerde Çocuklar ezbere doğmuyor... Ebe oluyor çocuğa hasret denizanaları... Yosunlarsa kundak... Orada bebekler deniz kokuyor Gözleri mavi mavi bakıyor...
Gittiğin yeri biliyorum Gülbeyaz...
Yağmur, Arap kızın saçlarına hiç yaklaşmıyor...
Hatta kar! Bir kere öldüğünü duymuş yağdığında açan kardelenin, Bir daha küsüp yağmaz olmuş...
Analar ağlamıyor, Boş yere kan akmıyor gittiğin yerde... Havada uçuşan mermi değil, Kuş Gülbeyaz kuş Hem de adın gibi bembeyaz...
Taş orada da var ama, Ayağa ne batıyor ne takılıyor...
Analar ağlamıyor, Boş yere kan akmıyor gittiğin yerde... Havada uçuşan mermi değil, Kuş Gülbeyaz kuş Hem de adın gibi bembeyaz...
Taş orada da var ama, Ayağa ne batıyor ne takılıyor...
İyi biliyorum o yeri... Ben gitmiştim...
Kötü bir baykuş sesi ile...Uyandırıldım.
şiir ne çok şey anlatıyor...anlatım harika..düşündürüyor yormadan..güzellikleri..nasılda özlemişşiz..ne yana baksak baykuş dolu zaten..çok güzeldi..tebrikler..sevgiler saygılar..
Her ne kadar Hece veznini benimsemiş isem de, böyle güzel şiiri okuma fırsatım olduğunda hayranlığımı da ifade etmeden geçemem. Tema mükemmel. Kelimeler özenle seçilmiş. Araya küçük kafeyeler de sıkıştırılınca şiir çok güzel bir hâl almış. Şairini tebrik ederim. Duygularının zirve yaptığı bir anda yakalamış ilhamı ve gerektiği gibi de kullanmış.
gülbeyaza maviler dalgada sallanan beşikler kanat tüyünden yelpazeler hüzünsüz sevişmeler ölümsüz kardelenler anne memesinden ak sütler asumanda süzülen ipek kanatlı kuşlar toprağı kucaklarken bereket tutan taşlar o yerler hayal yerler ya da öteki alemler... şairin uyanmak istemediği gerçekler... biliyor musun ki uyanınca başlar belki de karanlıklar...
çok ilginç bir şiir... gittiği yeri bilmek üzerinden tarihin bir silindir gibi geçtiği bu dünya artık hiç umut vermiyor ölümü anlatmak dilimize ne kadar yerleşti değil mi