Deniz her gün bir güneşi batırır, Ama güneş her gün batacağını bile bile Tekrar döner denize… Güneş denize âşıktır çünkü.İşte özlemek budur budur işte mecbur olmak, Daha ötesi var mı bunun?
Özlemek göğsünde parlayan kızılbir bıçaktır. sümbülün dudağındaki biçaredir. Bülbülün dilindeki sazdır. Yolu gözleyen iki gözdür özlemek. Özlemek teselli iki söz değil, Gönülün kapısız odasıdır.
Özlemek akıntının tersinde yüzmek gibidir. Yüzdükçe yorulursun, Yoruldukça başladığın yere geri dönersin. araya bir de mesafeler girmişse Hatırını bile sormadan zamanın, Apak bir hançerdir o, zaman belinde parlayan kırık nağme.
Sokak başında dibine ışık veremeyen bir lambadır özlemek. Herkesi görürsün kendini göremediğin kadar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sokak başında dibine ışık veremeyen bir lambadır özlemek. Herkesi görürsün, Kendini göremediğin kadar…….. EVET SEVGİLİ KARDEŞİM ÖZLEMEK KENDİNDEN VAZGEÇECEK KADAR ZORDUR.. GÜZEL BİR ANLATIM KUTLARIM SEVGİLERİMLE
ve bendeki özlemek sevmekse bırak o sevgim hiç bitmesin özlemek umutsa bırak o umudum hiç bitmesin sen bit sen git istersen ama bendeki özlenen ve bendeki özlemek yerini bilsin ... tebrikler şair
hayal_meyal tarafından 11/26/2009 8:14:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu şiirde güzel işlenmiş.
Çok güzel bir şiir.
Kutlarım.
Saygı...
sevgi...
Selam...