Ege rüzgarı değerken liman taşlarına Zambak kokuları kucaklıyor gökyüzünü İstersen sende bulut gibi bekle yarınları Şefkat bekleyen bir çocuk gibi Sarılırsın şafakların bir gün kucağına Çiçeklere merhem olan Yağmur muydun? SeN….
Yoksun işte Kara yelkenli özlemler Salıvermiş kendini uzaklara Elimi uzatsam da aman vermedi yıldızlar Oysa saydım her birini dilek satırların da Kalbimin en kör noktalarına isabet etti Yokluğunun sessizliği Uykusuz bakışlarımı çağıran Hasret miydin? SeN…
Ah bir bilsen Her gün ışığında bir umut daha ekliyorum Gökyüzünün ellerine Yaşamak ağır basıyor yine Bak ne kadar yakınım yüreğinin bahçesine Nisan yağmurların da Fırtınaya yakalanan şehrin Solgun çiçeklerine damlayan Bahar mıydın yoksa SeN…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SeN....(2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SeN....(2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ah bir bilsen Her gün ışığında bir umut daha ekliyorum Gökyüzünün ellerine Yaşamak ağır basıyor yine Bak ne kadar yakınım yüreğinin bahçesine Nisan yağmurların da Fırtınaya yakalanan şehrin Solgun çiçeklerine damlayan Bahar mıydın yoksa SeN… "
...
gönülden kutluyorum. çok güzel duygu aktarimi, sade ve duru bir siir...
Her gün ışığında bir umut daha ekliyorum
Gökyüzünün ellerine
Yaşamak ağır basıyor yine
Bak ne kadar yakınım yüreğinin bahçesine
Nisan yağmurların da
Fırtınaya yakalanan şehrin
Solgun çiçeklerine damlayan
Bahar mıydın yoksa
SeN… "
...
gönülden kutluyorum.
çok güzel duygu aktarimi, sade ve duru bir siir...
en güzel dileklerimle daima ...
........