(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAVALLI DEMOKRASİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAVALLI DEMOKRASİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fikri hür vicdanı hür dediler Sonrada kanunlarla kilitlediler
Konuş konuşabilirsen artık Yaz yazabilirsen…kalem kırık.
Sadece düşüncede kalsın, iyi,hoş Eyvah sizin içinizde bomboş…
tek kelimeyle...mükemmel....saygı ve esenlikler...=)))))...hatta şeçtiklerime ekliyorum şiirinizi...bu türkiyede demokratik diye geçinenlere olsun bu şiir.....=)))))))
beyazıt tarafından 5/29/2007 1:07:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Krallık hayırlı osun.Yanıkl yürekli gardaşım..Ve bu Müslüman Türk Milleti bunu haketmiyor ve düşen maskeleri izliyor..Oda konuşacak inşallah kilteri açacak açamaz bilmez deseler de.Kutlarım..Adalet barış ve huzur dileklerimle güzel şliirinizi kutlarım.Selamlar...
şimdi demokrasi dedigin şey böyle bişey zaten bize konuşma hakkı verirler ama ilk kelimelerde asarlar söyleyecek çok şeyimiz var ama söyleyemedigimiz için yazıyoruz sanırım
Fikri hür vicdanı hür dediler
Sonrada kanunlarla kilitlediler
Konuş konuşabilirsen artık
Yaz yazabilirsen…kalem kırık.
Sadece düşüncede kalsın, iyi,hoş
Eyvah sizin içinizde bomboş…
tek kelimeyle...mükemmel....saygı ve esenlikler...=)))))...hatta şeçtiklerime ekliyorum şiirinizi...bu türkiyede demokratik diye geçinenlere olsun bu şiir.....=)))))))
beyazıt tarafından 5/29/2007 1:07:05 PM zamanında düzenlenmiştir.