(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
can kırılması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
can kırılması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine sensin işte şiirde acına ve sevincine hep ortağım biliyorsun bunu ama şairim ısrarla diyor ki işgalci bu kadar aşk yeter bize hadi yırtalım gemilerimizi....canımsın....doluca sevgimle
belki herşey değil göründüğü gibi gök mavi değil bulutlar değil beyaz belki onca yıl direnmemiz boşuna boşuna sevdanın ardı ağladığımız
bahar gibi gelseydik tekrarla biteviye düşseydi renklerimiz bir sonraki bahara renklerde düşler izi kokular yar adına dönüşüp söylenseydik bilinik bir türküye
konuk olunan resimlerin çekildiği anlarında denklaşör oluyor birden gözler. soyunuyor ne varsa üryan ve safi. elinde bir kalem bir divit bir bir yazıyor el yazması. koynunda ter kokusu bir zaman dilimi. örtsen örtünmüyor. ay çıkıyor yıldızlar dönüyor.
kuşlar çırparsa kanadını yel alır götürür. dağlar ne serin yaralara saklar ne sıcak kurşunlar. anlayan anlar çiçeğin mavisinden. evvel zaman gözleri çocukların boncukla mahlaslanmış rengine bir nazar mavisi konmuş...düşer aklın pınarına. can kırılır. aşk savrulunca rüzgara karşı. güneşe karşı. aya karşı. yıldızlara karşı. savrulur.
can kırılmasıydı çünkü her aşk, gözler eski resimlere konuk olduğunda...
can kırklarının feryadı içli çok özel ve çok güzledi okuduğum en güzel şiirlerden biriydi bende yıldızlar can kırıklarım anne demiştim evet aşkda can kırıkları bu şiiri taclandırıyorum saygılar selamlar hocam....
gümüş bir ufuktu yağan yeniden uğradığı çocuk bahçesinde göğeren zambakların türküsüydü belki de bekleyişleri onaran tebrikler çok güzeldi şair akıcı berrak devamı gelsin sevdim kaleminizi yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Üc nokta sairim...
Üc
nokta