Nefes almakla başlar ömür Ağlamakta vardır içinde gülmekte Sevinmekte vardır, üzülmekte Hiç düşünmediğin yollarda yürümekte
Ancak her yolun bir sonu vardır Kimisi yaşanmadan biter Sessiz, sedasız, Kimi sağlık dolu ve tadındadır
Ölmek ya da yaşamak Canı olan herkes tadacak Kaçış yok eli tırpanlı melek(!)ten Hangi bilet var mutlak sabaha çıkaracak
Ancak; Kolay kolay teslim olmak yok Bir kadeh daha almalısın şu demden Bir şiir daha yazmalısın Bir kitap, beş kitap, on kitap Aşık olma o meleğe Yoksa olursun bitap
Ölüm umutların tükendiği yerdir Borcun ise çokça yollu verilecek bir serdir Kısa imiş uzun imiş fark etmez Ömrü uzatacak varsa O da güzel eserdir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR DEDİĞİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR DEDİĞİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kolay kolay teslim olmak yok Bir kadeh daha almalısın şu demden Bir şiir daha yazmalısın Bir kitap, beş kitap, on kitap Aşık olma o meleğe Yoksa olursun bitap
Ölüm umutların tükendiği yerdir Borcun ise çokça yollu verilecek bir serdir Kısa imiş uzun imiş fark etmez Ömrü uzatacak varsa O da güzel eserdir…" ...
çok güzeldi... gönülden kutluyorum... saygilar yüreginize... gönlünüze bereket...
Ölüm umutların tükendiği yerdir Borcun ise çokça yollu verilecek bir serdir Kısa imiş uzun imiş fark etmez Ömrü uzatacak varsa O da güzel eserdir…
Çook güzel, öldükten sonra dahi, seni ölümsüz kılacak tek şey eserdir...En büyük eserse, temiz bir yürek, yarınlara güzel bir gelecek, nesil yetiştirmektir...Kaleminize sağlık üsatd...
Ölüm umutların tükendiği yerdir Borcun ise çokça yollu verilecek bir serdir Kısa imiş uzun imiş fark etmez Ömrü uzatacak varsa O da güzel eserdir… ********************* Aynen katılıyorum efendim.. Çok haklısınız. Takdirlerim ve saygıyla...
Nefes almakla başlar ömür Ağlamakta vardır içinde gülmekte ==============================
Nefesle başlar hızlanır hızlanır, Öyle bir an gelirki bu sefer nazlanır, Yaş ilerledikçe düşer düşer sızlanır, Ömür biterde o uzun yollar daha devam eder. HakanKURTARAN-12.11.2009 Değerli Üstadım, Çok güzel bir şiir okudum değerli kaleminizden. Saygılar .. selamlar ...
Ancak; Kolay kolay teslim olmak yok Bir kadeh daha almalısın şu demden Bir şiir daha yazmalısın Bir kitap, beş kitap, on kitap Aşık olma o meleğe Yoksa olursun bitap
Ölüm umutların tükendiği yerdir Borcun ise çokça yollu verilecek bir serdir Kısa imiş uzun imiş fark etmez Ömrü uzatacak varsa O da güzel eserdir…
Haklısın meslektaşım ve sevgili okul arkadaşım...Arkamızda geleceğe yönelik eserler bırakmakta fayda var diyorum...Uzun zamandır ayrı kaldığım şiirlerine tekrar kavuştuğum için mutluyum. sevgilerimi gönderiyorum.selamlar...
saygılar sevgili Cemal