Ey Cemali fievval hilali kokan yar ! Varlığım anlam ifade etmiyor var oluşun gerek.
Süfli hayatlar fahişesi yüreğim ! Sen toz kaldırmayasın diye benim daha ne kadar ağlamam gerek?
Kendisi olamamanın pençesinde kanatılan piçliğim! Kaçma !oturmamışlık hastalığım artık bana bir ad koyman gerek.
Ruhumun koşturduğu at ,bedenim!… mevkiinde sıkı tutun, Artık nefsine galebe çalman gerek .
Benliğimden uzak yaşayan kendim! Vasfını yitirdiğin o yoksun hayatı yeniden bulman gerek.
Ey
Tanrı !
Herşeyi benim için ,beni de kendin için yarattın da , koyduğun senaryoda bana tonlanan rolde neden hep gitmem gerek? Kendime de yabancılaştım bak, yörüngem de değersiz, hep mi başkalarının renklerini göğe çizmem gerek?
Ey
Tanrı !
Çizmiyorum
ve
Oynamıyorum
Şimdi isyan mı ettim ,belandan mı korkmam gerek? Beni merhametin sıcak göğsünde uyut Tanrım, bir kara vakit affedileceğim, biliyorum şefkatine teslimiyet gerek . Bundan sebep ki korkmuyorum,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Belâ'yı Kâlû Belâ'da Bellemişiz Olsa Gerek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Belâ'yı Kâlû Belâ'da Bellemişiz Olsa Gerek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yüzbin kere soru sorsan Hedef yok ki isabet ne Musibeti çekip alsan Perdedeki hidayet ne" (Siteye koymadığım "sır" adlı şiirimden bir dörtlüktür)
Uzun zamandan beri sitede Yorum yapmıyordum, ancak cesur, dürüst ve saf bir kalple yazılmış güzel şiiriniz karşısında, üstelik benzer duygularla yazmış olduğum "Hikayem" adlı bir şiiriminin de olması nedeniyle şiirinize yorum yapmaktan kendimi alamadım. Bana göre Gerçekten Tasavvufi olan bir şiir gördüğüm için heyecan ve memnuniyet içinde, aslında etik bulmadığım bir davranışta bulunarak kendime dair aktarımlarda bulunmak bencilliği ile bu yorumu yapmış oldum. Saygı ve Selam ile
Şimdi isyan mı ettim ,belandan mı korkmam gerek? Beni merhametin sıcak göğsünde uyut Tanrım, bir kara vakit affedileceğim, biliyorum şefkatine teslimiyet gerek . Bundan sebep ki korkmuyorum,
Belâ’yı Kâlû Belâ’da Bellemişiz Olsa Gerek
HARİKA , NE GÜZEL DİZELER BUNLAR, ZAMANLA DİĞER ŞİİRLERİNİZE DE BAKACAĞIM. İNANIN TÜM ŞİİRLERE BAKAMIYORUM VAKİT YETERSİZ...İLK SAYFADA Kİ FORUMUNUZ DİKKATİMİ ÇEKTİ DE SAYFANIZA GELDİM..İYİ Kİ GELMİŞİM ŞİİR DOSTUM...KUTLUYORUM SENİ....SEVGİMDESİN.
Hedef yok ki isabet ne
Musibeti çekip alsan
Perdedeki hidayet ne"
(Siteye koymadığım "sır" adlı şiirimden bir dörtlüktür)
Uzun zamandan beri sitede Yorum yapmıyordum, ancak cesur, dürüst ve saf bir kalple yazılmış güzel şiiriniz karşısında, üstelik benzer duygularla yazmış olduğum "Hikayem" adlı bir şiiriminin de olması nedeniyle şiirinize yorum yapmaktan kendimi alamadım. Bana göre Gerçekten Tasavvufi olan bir şiir gördüğüm için heyecan ve memnuniyet içinde, aslında etik bulmadığım bir davranışta bulunarak kendime dair aktarımlarda bulunmak bencilliği ile bu yorumu yapmış oldum.
Saygı ve Selam ile