(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öğrendim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öğrendim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce seni sevmeyi öğrendim, Sonra kaybedebileceğimi, Öğrenmeyi hiç istemediğimse Sensiz de yaşanabileceğiydi
---Onu da sen öğrettin... MÜTHİŞŞŞ...TABİRİ CAİZSSE BURUMUN DİREĞİ SIZLADI..BAZI ŞEYLERİ BİLMEK İNSANIN BİR YERLERİNİN DİĞERLERİNDEN FARKLI ŞEKİLDE ACIDIĞINI HİSSETMESİNE SEBEBEP OLUYOR SANKİ.. " acıyı bal eylemek.." BU OLSA GEREK..EĞER ŞİİR DUYGULARI KAYGIDAN UZAK İFADE ETMEKSE , ADI BU OLSA GEREK..KUTLAMAK NE KELİME SADAKATIN ANLATIMINA SAYGI DUYUORUM..
Nasıl olduğumu sorma, Öğrendim işte, Yaşayıp gidiyorum, Buna yaşamak denirse... ......Bence bunun adıda yaşamaktır... Unutmayınız ki bizlerden daha çok acı ve özlem çekenler var... Düşünüyorsan,şiir yazıyorsan varsın demek...ya yazamamak... Karamsarlık yakışmıyor sana...Yarını olmayanlar ne yapsın Kutluyorum saygılar
Önce seni sevmeyi öğrendim,
Sonra kaybedebileceğimi,
Öğrenmeyi hiç istemediğimse
Sensiz de yaşanabileceğiydi
---Onu da sen öğrettin...
MÜTHİŞŞŞ...TABİRİ CAİZSSE BURUMUN DİREĞİ SIZLADI..BAZI ŞEYLERİ BİLMEK İNSANIN BİR YERLERİNİN DİĞERLERİNDEN FARKLI ŞEKİLDE ACIDIĞINI HİSSETMESİNE SEBEBEP OLUYOR SANKİ.. " acıyı bal eylemek.." BU OLSA GEREK..EĞER ŞİİR DUYGULARI KAYGIDAN UZAK İFADE ETMEKSE , ADI BU OLSA GEREK..KUTLAMAK NE KELİME SADAKATIN ANLATIMINA SAYGI DUYUORUM..