(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu mısrada takılı kaldım...hayat varlık ama ölümden sonrası yokluk değil hatta daha büyük bir varlık...bu durumda "ölüm bir yolculuk varlıktan varlığa" diye düşündüm ben...tabi şairin izniyle...
nedemek herturlu yorumu yapabılırsınız.burda yokluktan kastettıgım kaybolma yıtme anlamında degıl daha dogrusu yenı bır varlıga ulaşabılmemız için yokluktan gectıgımızı ve tekrar varlıga ulaştıgımızı kasettım .
Ölüm, bir yolculuk varlıktan yokluğa Ölüm ,bir dönüş hayalden hakikate Ölüm, ıslak gözlerdeki son damla Ölüm ,ansızın uzanmak bir çukura... SİZİ VE ŞİİRLERİNİZİ GEÇ KEŞFETMEM BÜYÜK KAYIP OLMUŞ BENİM GİBİ ŞİİR SEVEN BİRİ İÇİN .BUNDAN SONRA MÜDAVİMİNİZİM .SELAM VE SAYGILAR
Ölüm soguk Ölüm donuk Ölüm hak Ölüm son yolculuk hak Tealadan yana inş. hayırlı olanına hayra ... Amin... Ölümü yazıma alan kalemi KUTLARIMMM Kısa ama anlam içerikli olması yanında düşünülmesi de gerekli hazırlık yani...
Hayattan çalınan bir kaç nefes ve sonu her şeyin sonu oldugu gibi ne demelı kı hayırlısını versın güzel Allahım kutlarım mınıcık duru bır su tadında kı mısralarınızı sevgiler............... cici bakın ömrünüze ve yüreğinize................
Ölüm, bir yolculuk varlıktan yokluğa Ölüm ,bir dönüş hayalden hakikate Ölüm, ıslak gözlerdeki son damla Ölüm ,ansızın uzanmak bir çukura ANLAM YÜKLÜ ÖZ BİR ŞİİRDİ KUTLARIM ŞAİRİ
bu mısrada takılı kaldım...hayat varlık ama ölümden sonrası yokluk değil hatta daha büyük bir varlık...bu durumda "ölüm bir yolculuk varlıktan varlığa" diye düşündüm ben...tabi şairin izniyle...