(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üç noktaya anlam yükleyen sezgi yanılmıyor bir ünlem kalıyor ardında,sessiz harflerden oluşan bir de kasım sancısı yağmurlarla çoğalan!... Çok güzel bir anlatım. Eline , yüreğine sağlık.
dili zifiri mevsim bağışlanmayı diliyor bilmiyor yarınların intihar susuşunu ürperiyorum tenimi ısıran poyrazla sularda yalpalıyor sol yanı kırık sandal her dalga patlayışında sarsılıyor ruhum...
üç noktaya anlam yükleyen sezgi yanılmıyor bir ünlem kalıyor ardında,sessiz harflerden oluşan bir de kasım sancısı yağmurlarla çoğalan!... ................................ DEĞERLİ KARDEŞİM GÖNLÜNE SAĞLIK PAYLAŞIMLARINIZ GÜZEL... ŞİİR VE YAZILARINIZI TAKİP EDİYORUM BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN YOZGAT TAN SELAMLARIMLA...
Güçlü bir hüznün fısıldanışı gibiydi. Hiç bir galeyana meydan vermeyen sözler vardır ya hani, keskin ama kısık sesle söylenen.. Çok güzeldi, Sevgimle Şaire.
sevgili Aslı duru dille harikalar yaratıldığının göstergesiydi sayfan yerli yersiz imgelere boğulan ve duman altı olan, zamanın naylon şiirlerine inat başı dimdik duran bir şiir okudum hem de duyguları hiç abartılmadan, ustalık bu işte dedirttin
unutulan kasaba ıssız acımasızca yüzüne vuruyor uzun soluklu sonbahar
hatıralar natürmort bir portre çiziyor tuvali kararmış, şövalyesi kırık sığınıyorum umarsızca mor bir coğrafyaya
dili zifiri mevsim bağışlanmayı diliyor bilmiyor yarınların intihar susuşunu ansızın ürperiyorum tenimi ısıran poyrazla sularla yalpalıyor sol yanı kırık sandal her dalga patlayışında sarsılıyor ruhum...
üç noktaya anlam yükleyen sezgi yanılmıyor bir ünlem kalıyor ardında,sessiz harflerden oluşan bir de kasım sancısı yağmurlarla çoğalan!... SANCIYAN YÜREK Mİ YOKSA GEÇMİŞİMİZ Mİ ANILAR KALIYOR BELLEĞİMİZDE DUDAĞIMIZDA BURUK BİR ACI GÖNÜL SESİMİZ KONUŞUYOR KALEMİMİZDE .ÇOK GÜZEL DİZELERDİ TEBRİKLER SEVGİMLESİN ASLI HANIM SAYGILAR SELAMLAR.
bir ünlem kalıyor ardında,sessiz harflerden oluşan
bir de kasım sancısı
yağmurlarla çoğalan!...
kasım sancısı daha mı acıtıyor ne......yüreğinize sağlık.sevgiler