(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seven yüreğin düşünmesini hiçbir koşul etkileyemez...Hangi koşulda olursa olsun seven kalpler daima sevgili için atar... Kutluyorum...teşekkürlerimle...Saygılar...
boylesi guzel bir dizelere ne denir bilmiyorum, gercekten cok guzeldi, her zamanki gibi duygulari kaleme almakta harikasiniz, o guzel yureginize saglik , kaleminiz daim olsun, her zaman sevgiyle ve dostca kalin..
unuttuğumuz, göz ardı ettiğimiz önemlileri tek tek çırılçıplak ve gayet sade söylüyor şiir. yine kendinize has 500 metreden "ben Çınar'ım" diyen akıcı üslubunuzla birlikte.
Düşünecek o kadar çok şey var ki sevgilim.. Bir senedir iş arıyorum, .......................meteliksiz. Kuru ekmeğin yanına katıkta bulamıyorum. Farkında olmadan, modaya öncülük etmişim, ......................çula benzer elbisemle. Sonbahar da geldi, .................tek göz odamın damı yine akıyor. Üstüne üstlük, burcu burcu burnumda tüten, sıla hasreti, ............gurbetlik var. Dedim ya, daha düşünecek çok şey var. Ama; Yine de seni düşünüyorum...
Yaşamın çıplaklığını kalp gözüyle gören siz çınar dost Kutlarım Kaleminiz daim yüreğiniz hep sevgiyla kalsın.
..ceynan.
ceynan tarafından 5/24/2007 1:40:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
tebrikler o düşünce sizi ayakta tutan dertleri unutturan kutlarım bu arada modaya öncülük etmişim, ......................çula benzer elbisemle çok güzeldi ..
düşünecek çok şey var, bahar da gidiyor köşesine, yaz kapıda gelir elinde ateşleriyle... ayakkabı derdim de olmayacak seviyorum ya yalın ayak gezmeleri, hem yaz geldi rejim de gerek... her yokluğa uydur be gönlüm bir sebep.. ama sakın sevdayı inciltme ona dürüstlük gönül gerek..
hayat derdine düşülse de
gönül sevmeyi erteleyemez ki...
düşünmeyi engelleyemediği gibi.
çok güzeldi sayın hocam.
saygılarımla.