Benim için dünyanın sonu değil bilesin, Bugünden sonra sensiz yaşamak… Bu aşktan kalan dersim oldu benim, Tırnağım varsa başımı kaşımak…
Benim en eski dostumdur yalnızlık, Bana hep aydınlıktır sandığın o karanlık, Helal et hakkını gülüm hayat bir anlık, Sen kiracı,ben kiracı,aşklar kiralık…
Hiçbir şey istemiyorum senden iğne bile, Sende kalsın bütün verdiklerim… Sana aşkımın sadakası olsun, Fütursuzca yoluna serdiklerim…
---
“yağan her damlada sevda rahmetim, olduysa hoş gör sana zahmetim, aşk olsun bu ayrılığa mazeretim…”
---
Mutsuz değilim sen sakın üzülme, Damla damla gözlerimden süzülme, Akarsın birkaç gece meyime karışırsın, Bir sabah yeline sende kapılırsın…
Sen hep suçsuzdun, ben günahkar, Sen duacıydın, bendim isyankar, Şimdi pişmansam,bensem tövbekar, Varsında erken yağsın saçıma karlar…
Noktalı virgül koydum gözlerine, Ben artık doydum bitmeyen güzlerine, Zamansız asılan,gülmeyen yüzlerine, Artık veda ettim,karda sürdüğüm izlerine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZDE YAŞAYACAĞIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZDE YAŞAYACAĞIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutsuz değilim sen sakın üzülme,
Damla damla gözlerimden süzülme,
Akarsın birkaç gece meyime karışırsın,
Bir sabah yeline sende kapılırsın…
çok güzel....
gönülden tebrik ediyorum...