Bir isyan tütüyor sevda bacalarından, Sevdalılar ayrı düşmüş sevdalarından… Ne bir mektup,ne de bir haber var, Sıla dedikleri o güzel yardan…
Demir parmaklıklar ardında, Dört duvarın tam ortasında, Kanayan mısraların tutsak sirenlerinde, Damla damla koşuyor sana gözyaşlarım... Irmak ırmak coşuyor sana gözyaşlarım…
’Sevda tutsağına gözyaşıölüm demektir… İtiraf ediyorum… Bende bir sevda tutsağıyım… Ağlatmayın beni, Ona götürün beni…’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA TUTSAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA TUTSAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda tutsağına gözyaşı ölüm demektir… İtiraf ediyorum… Bende bir sevda tutsağıyım… Ağlatmayın beni, Ona götürün beni…’ .......Gönül sevdalara tutsak olsun...ama karşılığı olursa çekilir... Kutlarım...
Sevdalara tutsak olmak, ve sevdaların esaretinde demir parmaklıklar ardında yaşamak bu bile çok güzel değil midir seven ve sevilenler için. Esas sevenleri yakan ve yüreğini kor ateşlere koyan karşılıksız sevmektir.
Sizin sevdanız ne güzel ki karşılıksız değil. Gittiğiniz yerde sevdanıza ulaşacak ve o sevda nehrinde yüzmeye başlayacaksınız. Yeter ki ona gitmeyi başarabilin.
Çok güzel bir şiir. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize