(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkın kapıları kapalıysa koşsa ne fayda ya da uçsa. kalp sözcü etse beyni ve dese beyin konuş dil, sözcükler dökülse sonbaharda düşen yapraklar gibi birer birer tüm ruhu anlatsa hissettiklerini ne fayda işte kapıları kilitliyse aşkın, hangi anahtarı soksa açılmaz.sevmek yetmiyor ölürcesine sevseniz dahi... saygımla.
doğ kalbime sevgilim gün ışığıyla süzül tenime serin sularınla elmas mısralar anlatsın şiirin simyasını içelim iksirli meyi yana yana
kalsın aşkın esrik buğusu gül tırnağının kokusuyla avuçlarımda... ............................................... duygularını,sözcüklerin simyasından damıtıp şiir yapan bir kalemsin Aslı..her şiirinde bu hassasiyeti görüyorum ve şiirlerini seviyorum. ...sevgiyle tebrikler..
kalp sözcü etse beyni ve dese beyin konuş dil, sözcükler dökülse sonbaharda düşen yapraklar gibi birer birer tüm ruhu anlatsa hissettiklerini ne fayda işte kapıları kilitliyse aşkın, hangi anahtarı soksa açılmaz.sevmek yetmiyor ölürcesine sevseniz dahi...
saygımla.