(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(Bağbozumu 3 Bölüm) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(Bağbozumu 3 Bölüm) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem bir şiir... okurken doyumsuz lezzetler bıraktı hayal dünyamda şiir...
birde yorumlara da göz atınca ezik kelimesinin bu güne kadar kullaıdığını hiç duymadığım ve görmediğim biçimini kullanmış şair belkide icad etmiş... Biz okurken sanki gündelik dilde kullanılan bir kelimeymiş gibi algılayıp geçerken dikkatli bir şairin Yekta Attila nın gözünden kaçmamış, ne güzel ben bu sözcüğü benimsedim ve şiirdeki kullanımıda harika olmuş...bilgi dağarcığımıza bir şeyler daha kattın üstad... teşekkürler ve tebrikler...
kelimelerin kifayetsiz olduğu an bu şahesere yorum yapmaya kalktığım anmış celal abi sen kelimelere raksettirmeyi hiç bırakma aman diyim.. seni seviyoruz
yaşamak ıslanmaktır sulu sepken ölüm;toprak seveni ayıplamak kimin haddine
bir bağbozumu akşamı sıkılır bağımız şarap rengi hüzünler alevlenir içimizde yanarız
...........3 bölümden oluşan eseriniz çok güzeldi, fakat final eseriniz daha da güzeldi, çarpıcı ve etkileyiciydi ,kutlarım eserinizi yüreğinize sağlık...
Sureti çizili/yüreği ezili...Yüreği ezik dememiş şair...Hemen hiç kullanmadığımız bir kelimeyi öyle bir yerde kullanmış ki,bu durumun farkına varmadan,dilin doğası içinde algılamışız...Bu pek sık rastlanmayan bir durumdur...İşte şair dile böyle güç kazandırır...Tabii kardanadam ayarında şairlere mahsustur bu...Sevgimle ağabey...
Yaşlı çınardan düşen yapraklar insanın yüreğini hüzünlendirir seniin yazdığın şiirler ise benim yüreğimi umutlandırır senin elinde kalemin hep varolsun yazmak sana yakışıyor çok özel bir şiir okudum kutlarım sevgili dostum sen çok yaşa başarılar sevgiler
sevgili abim; öpüyorum yüreğinden.. o kelimelerle nasıl da oynuyorsun.. ama hepsini de öyle bir yerleştiriyorsun ki yerlerine.. tadından yenmiyor sonucunda çıkan şiir.
ilhamın daim olsun ne mutlu ki aynı topraklarda yaşıyorum senin gibi bir dostla
yaşamak ıslanmaktır sulu sepken ölüm;toprak seveni ayıplamak kimin haddine
kelimelerle anlatamayacağım için duygularımı............SUS PUS............ ya da............TEK......... geçiyorum.........seni.........kardanadam........ sevgilerimle............
yaşamak ıslanmaktır sulu sepken ölüm;toprak .... Ne güzel bir anlatım Celal hocam. Yaşamak ve ıslanmak, ölüm ve toprak. Kısa dizelerde dev bir şiir var. Tebriklerimle hocam. Selam ve saygılar.
Her aşk bir bahar olmalıyken bağ bozumları yaşatır hadsiz hadler yüzünden Ve elmalar ve üzümler en güzel şaraplarını taddırırken bir bakarsın yaşayamadıkların yüzünden sirke olur... Güzeldi yüreğinize sağlık... Niye bilmem bana yazdıklarımı hissettirdi şiiriniz... Sevgilerimle...
"Bir tetik dokunuşu kadar yakın" diye bir ifade kullanmıştım bir şiirimde. İlginçtir, tetikleniyorun sanki seni okuduğumda dilimin ucunda kelimeler bakarsan bağ olur demişti eskiler Hüzünler birer, birer geldiler. Biz mi bozum olduk kıraçlaşan toprak mı bağbozumu akşamlarda kalmadı. üzüm tanelerinden değil içtiğimiz şarap kekremsi, buruk ne haddimize reddetmek bu şiir bu damağımızdan akan lezzet sıkılan yüreğimizden akar gider tabibe el sürdürmeden kanamalı hüzünlerden...
Esen kal sevgilerimle.
H Hikmet Esen tarafından 10/26/2009 1:00:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
gecnin rengine düşen renklerden sonbara düşenlerin ne farkı var sarıda bir ölü renk beyazı kirleten karanlıkta bizler hangi günahi arayabiliriz ki varsa bir sayfa kirlenecektir eninde sonunda tıpkı yaşadığımız hayatlar gibi iş kala kala samimiyete kalıyor he varım hayatın bu yanında ve seviyorum işte demek ki bunu çoğu kez içimizde söylerizde pek kimseler duyamaz... sevgi paylaşılınca büyüyen bir olgu demişlerdi bize hep yalan mı söylediler ağabey...
gecenin hüznünü alan şiire yazan şairine sevgili ağabeyime selam olsun.. sevgi ve hürmetlerimle
okurken doyumsuz lezzetler bıraktı hayal dünyamda şiir...
birde yorumlara da göz atınca ezik kelimesinin bu güne kadar kullaıdığını hiç duymadığım ve görmediğim biçimini kullanmış şair belkide icad etmiş...
Biz okurken sanki gündelik dilde kullanılan bir kelimeymiş gibi algılayıp geçerken dikkatli bir şairin Yekta Attila nın gözünden kaçmamış, ne güzel ben bu sözcüğü benimsedim ve şiirdeki kullanımıda harika olmuş...bilgi dağarcığımıza bir şeyler daha kattın üstad... teşekkürler ve tebrikler...