(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendimle savaştayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendimle savaştayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle yazan yüreye keder değmesin biz üstadlar olarak bütün dostları kutlarız bu dizelerde bize ayrı güzellik ve ayrı heycan yaşattın saygılar sunuyorum(A.E.O)
Sevgili Arkadasim, kendimle olan savas arasinda olan siirime olmus, yok olmus ;). Düzenlemek icin cikarmistim, süresini astigim icin geriye koyamiyorum siirimi.
Kendimle savaştayım Sana özlemim düştüğünde Zayıf kalmamakla uğraşmaktayım
Bilirmisin nedir, kendine tutsak olmak İstemediğin halde hislerine yenilgide kalmak Düşüncelerim zincirde, odaklanıyor senin etrafında hislerimin tapanağı uzakda kalbim sızlıyor ve feryatta umut ve karanlık yan yana
acımasız bu hisler, vuruyor yerden yere Savaştayım, kendimle savaştayım seni unutmakla uğraşmaktayım
Aştım ben aşk-pazıl-bilmecesini Bıraktım bu saklambaç oyunlarını Alttan alttan güç yarışlarını Ne ümidim var yarınlara ne de enerjim bu girdaplara
Var isen yürekden olmaya Ruhunu eline almaya Aşk ile sevgiye, yakınlığa Bilir isen insan değerinin ne olduğunu Samimilikle yürek kapımın açıldığını
İnsanın en zor savaşı olsa gerek kendisiyle savaşı, Yıkar devirirsinde koca-koca dağları Ama nefsine bir söz geçiremezsin. Çok zor, imkansız gibi bir şey. Çakmak taşı nedir, granit nedir bilir misiniz? Kırmak ve parçalamak için bir kazma bir balyoz vurursunuz, vurursunuzda duyduğunuz bir ''tın'' sesinden ibarettir. Yada kopan çok küçük bir parçadır oda gözünüze hücum eder nedense.
İstemezsin ama yüreğinden küheylanlar kalkar üzerinde süvarilerle İstemezsin ama üveyikler kanat çırpıp pervaz ederler O'na doğru. İstemezsin ama umutların çoktan şahbal açmıştır O'na doğru, belki birazdan buz kristaller haline dönüşüp kırılacaklarını hiç hesap edemeden. Tuz-buz halinde yere düşeceklerini hesap edemeden. Havalanır sevgiler, bir seher vakti bir gonca gülün yaprağına çiğ olup düşme umuduyla, oysa hiç hesap etmedi belki yüreğine bir kırağı gibi düşeceğini. Meltemlerle imbatlarla açılmış yelkenlerin, fırtınalarla lodoslarla alabora olup tekrar karaya vurarak dönüşünü siz hesap edersiniz belki ama, hesap edersinizde söz geçiremezsiniz.
İşte savaş budur. Şiiriniz çok duygulandırdı beni Yüreğinize ve kaleminize sağlık Saygılarımla dostça selamlar...
Tesekkür ederim. Bal Balini bulmus ise hic birakmasin. Eger yine buldugunu saniyorsa yada bulupda bulunmamissa bile bile kendini yakmasin degilmi. Selamlar, dostca kalin
acımasız bu hisler, vuruyor yerden yere Savaştayım canım ben, kendimle savaştayım seni unutmakla uğraşmaktayım şiiriniz çök güzel olmuş kutluyorum saygılar sevgiler