Kazma, kürek! Sizler neden varsınız? Boş boş oturmak mı göreviniz? Yanlış değilsem mezar kazmak. Kazın bana bir mezar , Oturtun başıma bir taş. Alacak malım kalmamış, Alıp kervanımı gideyım. Peşimde kim ağlar? Kim bana dua okur? Mezarımı kim temizler?? Cevap verin artık kazma kürek. Bana mezar kazın dedim! Epeyce geniş olsun ha! İçine ben girmeyeceğim ki, Sığsın yeter ki sildiklerim. Aman su kaçırmasın, Üstüne çek bir kat beton. Yağmurlarımla tanışmamışlar, Islansınlar istemem. Anladım tembel aletler, Mezar kendim kazarım. Mezar taşı iki metre, Üstüne ‘’silindiler’’yazarım. Şıp diye kazılmaz ki ama mezar. Zaman benden yana olsun yeter. Ellerim var kazmadan sivri, Ve avuçlarım var kürekten geniş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şıp diye kazılmazki ama mezar. Zaman benden yana olsun yeter. Ellerim var kazmadan sivri, Ve avuçlarım var kürekten geniş.
Bugün olmasa yarın silerim. Günler, aylar, yıllar hatta asırlar, Ardı ardına sıralansa, Yine de, Silerim lan! silerim, silerim
ŞABAN KARDEŞ BU ÖFKE NİYE ? BIRAKIN MEZAR ÖLEN BEDENLERE OLSUN SİZ SAHA GENÇSİNİZ BIRAK KENDİNE KAZMAK İSTEDİĞİN MEZARA VEFASIZLAR GİRSİN O MEZAR VEFASIZLARA OLSUN SENİN GİBİ YİĞİT ASİL HARBİ İNSANLARA YAKIŞMAZ ÖLÜM KEKOM YAKIŞMAZ
Hayata bu ne hiddet..Ama kirli sayfaların yırtılıp atılmış..Merhaba beyaz sayfalar, güzelliklere hayırlara mutluluklara inşaallah.Duygular güzel dökülmüş dizelere..Tebrikler..
Günler, aylar, yıllar hatta asırlar,
Ardı ardına sıralansa,
Yine de,
Silerim lan! silerim, silerim.
Özbatmanlışaban
BU ŞİİRİ BOŞA YAZMAMIŞSIN DOSTUM.
FAKAT SİLMEK KOLAY OLMUYOR... SİLEMİZSİN SİLİNMİYOR. SİSENDE İZİ KALIYOR...
GÜZEL ŞİİR KUTLARIM
SAYGILARIMLA...