(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** UZAK DUR DEMİŞSİN *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** UZAK DUR DEMİŞSİN *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimden uzak dur demişsin Durdum Uzağındayım işte Kendi yalnızlığımdayım Yüreğin yanı başımda Söz dinetememişsin belli Bak yokluğunda sevişir Yüreklerimiz Sana inat
Şiiriniz bendeki yansıması oldu. Her kesin uzak durmayan söz dinmeyen yüreği olsun.
......... Ama Unutma ......... Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma ......................... Ve Yine Yeni Şiirler yazacaksın bana GÜZEL OLDUĞU KADARDA ANLAM YÜKLÜ DİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMRESİN.
Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma .........................
Ve Yine Yeni Şiirler yazacaksın bana
Uzak dur demekle uzaklaşılsaydı,ne dillerde ah ne gözlerde yaş olurdu.uzak dur diyen kendi dursun önce!!çok anlamlı dizelerdi sevgili şairem yüreğine kalemine duygularına sağlık.selam sevgimlee...
sana katılıyorum sevgili gelmeyenvuslat uzak dur diyen önce kendisi dursun uzak.. uzak duramıyor bana diyor yüreğimden çık.. yorum için saol arkadaşım..
Yarin uzak dur demei ile olmuyıor ki yüreğin uzaklığı. O kendi istediğini yapar ne sevgiliyi dinler ve seveni bunu da sevgili unutmamalı. Ve en önemlisi de o uzak dur diyen yürekler bir gün tekrar geri gelecektir hemde büyük bir yıkılş ile. İşte o zaman acaba bıraktığı yürek olduğu yerde yoktur.
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize.
aynen öyle sevgili onurumsun uzak dur demekle olmuyor ...seven gönül asla duramaz kendiliğinden gelir tekrar ve dediğin gibi acaba bıraktığı yerde bulabilecekmi işte bu malum..
kendine öyle güveniyorki... geleceğinden emin... dileyelim öyle olsun. seven sevdiğine kavuşsun... profil resmini hergün değiştiriyorsun,kafamız karışıyor gurbetci kardeşim... bir gül açıyor..ertesi gün gülün rengi değişmiş... bu gül almanya damı yetişiyor.! gelirken getirsende bizde eksek bahçemize... eline sağlık.
şimdi vurdun en ince yerimden arkadaşım... nezaketin karşısında gözlerim nemlendi biraz...fazla değil. üzülme.!yüreği temiz arkadaşım.çok teşekkür ediyorum güzel cevabın için... sen tüm güllere gülücüklere layıksın...
bütün güller sana feda olsun... sayfamda rengarenk güller açsın diye değiştiriyorum..ama almanyadan değil tabikii..memlekette yetişiyor bu güller.. güzel yorum için saol kardeşim.. selamlar..
Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma ......................... OLMUYOR OLMUYOR İŞTE IRAK TUT DEMEYLE OLMUYOR İŞTE YÜREK IRAK OLSADA DİLDEKİ İLK HECE SENSİN İŞTE................................değilmi...sevgili şaire
kendine güvenmek ne güzel,ne asil. sevgisinden emin olarak sevmek ne güzel.. muhatabını bu kadar nezih bir dille uyarmak ne güzel.. şiir ne güzel,şaiir yürekler ne güzel,aşk,sevgi ne güzel. selam es selame
Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma .............................. gittin ama/küçük küçük umutlar koyduğum/ okuduğum dualar var/avuçlarım da sana/döneceksin biliyorum ki o yürek/bir senin göğsünde atar, bir de benim avuçlarımın sıcaklığında....nefis bir şiirdi güne vuran tebrikler Elif...
Ağzımda ayrılıktan başka söz yok artık. Bildiğim kelimelerin hepsi aynı: ayrılık! Bütün notalar ayrılığın sesi oldu çalıyor. Sesler aynı, Tınılar aynı, Of çeken âşık nefesler aynı… Usanmıyor musun sevda sevdalığından? Ayrılık hiç sıkılmadın ayrı koymaktan? Sen...en hiç vazgeçmez sevdasından. Ey sevilen! Sen de mi bıkmadın? Yorulmadın mı şu yüreği yakmaktan?............M.M
Sadece rabbim uzak tutabilir onlar bıkmazlar yakmaktan bizde yanmaktan aşk sevmektir sonsuza kutlarım şiir yüreklim dizelerini sevgiyle kal..............
hep ayrılık hep ayrılık zaten bütün bu yakınmalar ona değilmidir şiiri şiir yapan hüzünler değilmidir kaç tane mutluluk şiiri varki okuduğumuz..sevilenler yürek yakmaya devam ettikçe daha nice şiirler yazılacak böyle.. aşk sevmektir ve yanmakdır dediğiniz gibi.. sevgimlesin sevgili yasemin00..
Sözlerine inanmayan,gönül verdiğinin kalbini çok iyi bilen Arifane nağmelerdi.Zira; ''Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma'' diyen gönül sevdiğine hak ettiğinden fazla sevgisini hissettiren gönüldür.Mutlu bir ömür dileklerimle selamlar,saygılar...
Yürektek uzak dur diyen dildir...sözün peşinden pişman olansa...yine yüreğin kendisidir.nasıl siparişle sevgi oluşamıyorsa , uzak durdum demeklede uzaklaşılamaz,tıpkı dizelerinizdeki gibi.Yüreğinize sağlık diyor kutluyorum sizi
Yüreğimden uzak dur Demişsin .......... Durdum ......... Ama Unutma .........
Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma .........................
Ve Yine Yeni Şiirler yazacaksın bana
merhaba güzel kardeşim elif öyle bir şiir yazmışsın ki insanın sana şiir yazdırması için yeniden sana dönmesi gerekiyor yüerğin sancılardan uzak dursun uzak dursun yüreğin ayrılıklardan herşey gönlünce olsun aşkla kal o bitmeyen baharda sevgilerin sonsuz olsun olacaksa kardeşin isadan bin selam olsun aşkolsun
İsa inan tarafından 10/15/2009 2:29:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
teşekkürler kardeşim isa güzel yorumunla sayfama renk kattın..güzel dileklerin için ayrıca saol ve benden de tüm ne kadar güzel dilekler varsa sana gelsin.. selamlar..
okumaya başlamadan daha başlıkta başlattın filmi gözlerimin önünde hayal ettim sonrasında final müthişti sizi tebrik ederim sevgilerimle kaleminiz daim olsun dostça kal
Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma ....................demek ki olmuyor, seven yürek sevdiğini buluyor. kutluyorum şiiri yazan kalemi, kalemi tutan eli. selam ile.
yüreğimden uzak dur demişsin durdum ama unutma yüreğimi yüreğinden ırak tuttuğunda sen kendin getirip koyacaksın avuçlarıma ve yine yine şiirler yazacaksın bana
çok güzel gerçekten bu kadar kısa mısralar bi hayatı barındırıyor içinde tebrikler
Yüreğimi yüreğinden Irak tuttuğumda Sen kendin getirip koyacaksın Kalbini tekrar avuçlarıma değerli şair özlü ve güzel anlatım şiirde tebrik ederim kaleminiz varolsun saygılşarımla zaralıcan
kendine güven konusunda kutluyorum sizi.gerçekten az sözle öz bir şekilde bunu öyle bir dillendirmişsiniz ki.çok beğendim.kendine güvenmeye devam et arkadaşım hiç kimse senin kadar önemli değil.sevgiyle...
Durdum
Uzağındayım işte
Kendi yalnızlığımdayım
Yüreğin yanı başımda
Söz dinetememişsin belli
Bak yokluğunda sevişir
Yüreklerimiz
Sana inat
Şiiriniz bendeki yansıması oldu. Her kesin uzak durmayan söz dinmeyen yüreği olsun.