(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ SATIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ SATIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir iç hesaplaşma olmuş, kaleme küsmeyin siz yine de efendim, o işini bilir yazan ustanın elinde, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla,selamlar...
Bazen şair kaleme küser bazen de kalem şaire, bu ikili arasında hep bu naz yaşanır ancak barışma muhteşemdir. Dilerim barışma şiiriniz iki satırlık ve iki asıra imza olsun. Var olun.
Bazı zamanlarda güneş geç doğuyor.Ruh halimize baplı bir durum.Nerede kaldı diye dört gözle beklerken, kimi zaman da doğmasını istemeyiz. Kalem onun gibi.Bazen yaz diye yalvarırken, bazen de gücümüz yetmez yüzleştirdiklerine...
Dertli dertli yazsa da, bir köşede sızsa da kalem bizim kalemimiz...
Paylaştığın için teşekkür ederim.Yoldaşlığın için...
Huzur, mutluluk ve bütün güzellikler sokağın köşesinde, gönül evin köşebaşında olsun...
İnanın şu aralar aynı dertten müzdaribim sanki bana yazmışsınız 150 ye yakın şiirim var ama son günlerde tek şiir yazamıyorum Kalemim küs bana sanki harika dizelerdi kutlarım saygılarımla
Bir şiir yazın ve yüzleşin kaleminizle.Yüzelliye yakın şiiriniz arasında, kaleminize yazdığınız bir şiiriniz var mı bilmiyorum.Yoksa eğer olmalı... Ona ihtiyacınız olduğunu anlatmalısınız...
Ben de yeni öğrendim bunu.Şimdi ufak ufak kımıldıyor.Gönlünü almayı başarıyorum galiba...
Siz de yapın.Ama önemli bir husus var.Sakın güzel olur mu, olmaz mı diye kaygı etmeyin.Kaleminize ne söylemek geliyorsa içinizden, en doğal haliyle yazın.Göreceksiniz.İşe yarayacak...
küsen kalemmidir acaba..? belki kaleme çok yükleniyoruz kaldıramıyordur artık acılarla hüzünlerle dolu yükü..elbet birgün o da isyan edecek ve yazamayacak yada kırılacak.. çok güzeldi gerçekten.. selamlar..
kıymetinin bilinmesi için bazen uzak olmak, bazen de susmak gerekir...kaleminiz de size bunu mu yaptı acaba...ne dersiniz? yada yüreğiniz dingin ki kaleminiz esmiyor, hayat düzgün giderse her şey yolunda olursa kalem kağıt üstünde oynamazmış sizce de öyle mi?
Ben de onun eksikliğinde, kıymetini daha iyi anladım tabi...
(yada yüreğiniz dingin ki kaleminiz esmiyor, hayat düzgün giderse her şey yolunda olursa kalem kağıt üstünde oynamazmış sizce de öyle mi? )
Şiirin bende yeri biraz farklıdır.İstediğim herhangi bir şeyi önce hayal ederim.Çok derin olarak.Bir anlamda kendime yaşatırım yani.Sonra o yaşadıklarımı kaleme alırım.Bu sebeple, her şey yolunda olsa dahi, acıyı kederi hüznü yazabilirim. Ama benim bahsettiğim bu durumun herkes için geçerli olması mümkün değildir.Yani mevzuya aldığınız tespit doğru aslında.Can yanmayınca kalem oynamaz çoğu zaman...
bazen bende sustun kalem derim beklerim öylece sessizce hergün elimden düşürmediğim bazen böyle bıraktırıyor kendini zorla işte sonra gülücükler saçarak çağırıyor yanına gel diyor yapacaklarımız var seninle hadi diyor dök gönlünü benim mürekkebime küsmedim ara verdim sadece
emeğine sağlık şair gönül dizen susmasın kalemin yazsın dileklerimle var ol sevgiler
Dostlar küsmez susuyorsa vardır bir bildiği, kimbilir yazdığı acı tüketmiştir mecalini...Onun da sızlıyordur kalbi :(((
Gri bir İstanbul günüyle nasıl da örtüşmüş bu hüzün dostum,zamanım kısıtlı hasteneden giriyorum çıkmalıyım.Kaleminin acıya başkaldırdığı şiirlerin de görüşmek dileği ile...Sevgi selam yolladım dostuma...
Yürek iklimi... Alsın götürsün bizi be dostum.Savursun nereye savurursa.Ne kadar ayazda kaldık da, bir şey kaybetmedik değerlerimizden.Hüzün katığımız oldu hep... Hem yalnız değiliz biliyoruz ya.Beraber atan yürek var ya.Hissetmeyi bilen... Bağıra bağıra ağlamak istiyorsan tutma kendini...Ben bugün çok ağladım be dostum... Özlemişim gözyaşlarımın tuzlu tadını...
Senin yanımda olduğun kadar olamamışımdır ben senin yanında.Hiç bir borcun olmadığı gibi, varlığın ne yüce bir armağan... Şiirler feda olsun sana... Böyle güzel dileklerle...Ne hoş... Ben de dilerim bütün güzellikler senin olsun... Ama tek bir şey var.Mutluluk olsun elbet.tamam ama hüznümde bana kalsın.Hüzün olmazsa ben kururum...
İçimi sızlatıyorsun dostum zaten salya sümüğüm bu aralar,yürek iklimi sert esiyor alınganlığım üzerimde nem kapmak için bulut arıyorum.Bağıra bağıra ağlayasım var bir de şiirlerin gelir üstüme.
"Burda olduğun için, duygularımı paylaştığın için nasıl öderim vefa borcumu sana...".........Peki ya ben?Yolumu böylesi şiirlere ve böylesi bir dosta düşüren sana nasıl öderim?....Sevgimle Dostum...Ve ne varsa acıya dair uzak dursun dostumdan,bağrını sevinçlere açman dileğimdir hüzünlere değil...
Benimle konuşmuyorsun…
Hani en iyi dostumdun.
Neden susuyorsun ?
İki satır yaz be kalem…
Ne yaptım da küstün ?
Allah aşkına !
İki satır yaz…
güzel bir iç hesaplaşma olmuş, kaleme küsmeyin siz yine de efendim, o işini bilir yazan ustanın elinde, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla,selamlar...