Bir yolculuğa çıkmak istiyorum beden yürekteyken henüz tüm yollar aynı sona çıkmamışken daha gitmek istiyorum amaçsız...
Geride kalsın tüm hayaller umutlarım hediye olsun yaşanmamışlıklara son kez dökülsün gözlerimden inciler bakışlarımı bıraksam da arkama...
Görüp görebileceğim bu kadarmış hepsini tüketmişim gayrı son bir umuda gebeyim şimdi umut hep vardır yok desem de son güneşim de batmadan naçizane bir mum ışığına doğru ilerliyorum...
Dünde kalmak acıtsa da yüreğimi kanasam da damla damla yalnız bir pişmanlık var içimde bir de kendime duyduğum bu amansız öfke nasıl geçer bilmiyorum...
Bugün daha iyi anlıyorum ki haksızlığım kendimeymiş verdiğim tüm hasarlar gibi yürekten geliyorsa eğer dile sözcükler engel olmak yarınlara ağrı biriktirmekmiş ne çok söz dilimde mühürlendi söyleyebilecek cesaretim varken üstelik...
Hakkını verebiliyorum artık hüznün değerini bilemediklerim için yastayım saygı duruşuna davet ediyor zaman son bir yüzleşme için kıramadığım şifrelerim çözülüyor bir bir ne tez canlılığımdan eser kaldı ne de o bitmek bilmeyen telaşımdan geriye...
Gidiyorum kovalayan geçmişimden sesimi duyuramadığım bir yürekteyim mekansızım artık sözün bittiği yerdeyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söz/ün Bittiği Yer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söz/ün Bittiği Yer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilime giydiremediğim Beni aşan duygular Sarmaşıklar ruhumda kol gezerken Ben mısralarda aradım aşkı Kalbime işlenen bir nakış gibi Güneşlerle boyadım zamanı Mühürlendim bir çift dudakta Ve korkmadan soyundum hayata...
malesef yazdığınız gerçeklere katılmamak elde değil efendimizin beş şey gelmeden beş şeyin kıymetini bilin hadisinde buyurduğu gibi biriside meşguliyet gelmeden boş vaktin kıymetini anlamamız gerekir şiirinizi kutlar saygılar selamlar sunarım
Güzel dizeleri kutlarım
Duayarli yüreğinize saglık
kaleminiz varolsun
saygıları.