(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' acı ' diye adlandırdıklarınız,yaşam kardeşim...hayatın ta kendisi...geri bırakılmış ülkemde,geri bırakılmlş halkımım yaşamı...bunu şiirleştirme çabanızı kutluyorum...güzel bir şiir de olmuş..saygılarımla..selamlar..
Biri merhaba diyor Kuşkuyla bakıyorsun! Ne acı!... Kapını çalan Ya dilenci, Ya hırsız. Bilemedin Maşının yetmediği Faturalarını getiren postacı Ne acı! Komşu senden daha beter İşten çıkarmışlar Bakamamış Devlete vermiş çocukları! Her bir öteki acı Seninkinin bin katı Halkın kanını emen birileri de Altın sarısı yatında katında Uyku uyutmazlar pretostoyla Ne acı!
Bir kitaba sığmaz ki acı! Aynı ailenin içinde bile Çekiliyor... Bin türlü sancı. Ama herkes gülerken görüyor O sancılı, acılı yüzleri...
Ne kadar doğru tespitti... Ve sizin yokluğunuz büyük eksiklikti!... Tekrar sayfanızda olmaktan ve derinlemesine düşündüren dizeleriniz okumaktan çok mutluyum!
dicle...Allah rahmet eylesin.ama keşke sonu bu olmasaydı..acıları anlatmak zordur aslında.hissettiğiniz kadar acıtmak karşınızdakinin yüreğini.çok iyi başardınız dostum acınızı yansıtmayı.Ama..keşke yaşanmasaydı bu tür acılar..acıtmasa uluorta hiçkimseyi..teşekkür ediyorum Dicle adına.anlatmak istediklerini ete kemiğe büründürmüş şiiriniz.ne iyi ettiniz de yazdınız .ne acı yaşadı da öldü der gibi.[....tebrikler....]