(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dünyaya ve dünyanın içindeki tüm canlılara enerji verilen sabah saati gün doğumu. evrenin diğer yerlerinden gelen ve özellikle güneşten gelen enerji, sabahın erken saatlerinde atmosfere yayılıyor ve tüm canlılara pay ediliyor. bu paylaşımda en önde olanlar ve en çok kar edenler, muhakkak ki, sabahleyin uyanık olanlar. bir sabah kendi deneyimimizle, güneşin doğuşunu seyrederek, bu gerçeğin farkına vardıktan, bu bilgiyi yaşadıktan sonra insanın içinde günün bu güzide anını sadece kullanmak isteği doğuyor.....
Ve siz öyle bir kullanıyorsunuz ki bu anı ..Hepimize okumak düşüyor bu güzel şiiri.....Yürekten kutluyorum. Sevgilerle
günü güzele, sözü şiire ne güzel yakıştırmışsın sevgili Çınar :) çok hoş bir anlatım. güzellikler eksilmesin gününden de gönlünden de arkadaşım. sevgiyle kal her daim
Hikmetine sual olmaz bilirim Tanrım. Akşamcı bir gece, Pejmürde,derbeder, öylesine serseri, ...............saçı sakalı birbirine karışmış.. Böylesi bir geceye, öyle afet, bir içim su kadar güzel bir gün nasıl yakışmış! ..
Hangi geceye sığınsam, Ayyaşları mahmur ve gafil Fecrin doğuşunu bekler, yarınlara gebe umut… Ve hangi şiire sığınsam, Düşer peşime bozkır atları! ... Yitirir aşk çocuksu yüreğini… Kavgasında ihanete yenik düşer bütün duygular… Ve yarım kalır sevda, yarım kalır yaşam yarım kalır şiirim…
ben hep seni içtim kadehlerde şişelerde...sarhos oldum yükseldim yldızlara...iki heceli ismini iyi bilir meyhaneler...sen şimdi herşeysin elbet...kanyak...vodka...raki..vesaire...
Hikmetine sual olmaz bilirim Tanrım. Akşamcı bir gece, Pejmürde,derbeder, öylesine serseri, ...............saçı sakalı birbirine karışmış.. Böylesi bir geceye, öyle afet, bir içim su kadar güzel bir gün nasıl yakışmış! ..
ÇINAR DOSTUM ... ASIL BU BİR İÇİM SU OLAN ÇALIŞMANIZ, BU SAYFALARA NASILDA YAKIŞMIŞ BİR BİLSENİZ..
Değişik bir imgeleme,değişik bir sorgulama...Şiirde bu eksende görevini lâyıkıyla yerine getirmiş.... Kutluyorum Sevgili Çınar...sevgilerimle...Saygılar...
Uykusuz gecelerin sabaha merhabası ne güzel de yansımış dizelere. Düşünce güzelliğinde mükemmel bir esinle Yürek sesiniz hiç susmasın. Tebriklerim içten. Sevgi ve saygılarımla..